maandag 8 april 2013


Beter laat dan nooit

Voor het eerst een stempel ingekleurd op stempellinnen.
Pfff, ik vond het nog niet mee vallen.
Ik ben er ook niet helemaal tevreden over
Maar ik vind hem nou ook niet zo lelijk dat ik hem weg gooi
Dit is wel 1 van mijn nieuwe stempels van girlfriends 
Die ik op de hobbybeurs in Den Bosch gekocht heb
Leuk is ie hé

Deze kaart wil ik mee laten doen bij: http://artimpressionsstamps.blogspot.nl/

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties 
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


31 opmerkingen:

  1. Hoi Anja

    Wauw dat is wel weer heel gaaf geworden .
    Ik vind hem ook mooi ingekleurd hoor .
    waar kleur je het dan mee als je op dat linnen kleurt??

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart en wat leuk zo op het linnen ingekleurd en de stempel is helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm leuk geworden, Anja, en wat een gave stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dan ook meteen een hele grote
    stempel, maar wel ontzettend leuk
    gedaan, ik vind je kaartje geweldig,
    toppertje ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is heel leuk geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke stempel Anja, en hij staat prachtig op je kaart. Het kaartje hieronder vind ik ook super, de tekst is geweldig en op de mannenkaart met visser heb je hele toffe mallen gebruikt. Leuke sketch ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje, die stempel is erg leuk zeg
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Hele leuke stempel is dit en dat inkleuren op stempellinnen, moet je echt leren, dat valt niet mee..je kaartje is erg leuk..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempel, echt mooi gemaakt hoor, kleuren vind ik zo wie zo ook lastig, ben ook al druk aan het oefenen.

    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaartje erg leuk Anja en wat een toffe stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ingekleurd Anja.!! en wat een mooie kaart en stempel. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er zo geweldig leuk uit Anja!! Geweldig mooi met deze schitterende stempel, prachtig met alle details maar je meiden die snel op de fiets een feestje in moeten halen stelen toch de show! Heel gaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave stempel is dit Anja, ik heb dit linnen ook nog liggen maar nog nooit gebruikt, ik vind het toch helemaal toppie geworden hoor, het is weer een super kaartje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor Anja en een leuke stempel heb je gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De stempel is inderdaad erg leuk, ik vind je kaart wel mooi geworden
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf! Je hebt een schitterend kaartje gemaakt!!

    Groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    Je kaart is super. Mooi! Ik vind het kleuren op stempellinnen niet zo fijn, ik kleur liever op papier. Ik vind dat je het er super vanaf hebt gebracht! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Anja. Leuk zo op het linnen. Ik zie niet, wat er verkeerd aan is. Ik vind het helemaal toppie. Leuke stempel ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is weer prachtig Anja, het kleuren op het stempellinnen vind ik ook lastig,het is jouw goed gelukt hoor!!! Wat een geinige kaart heb je weer gemaakt, en of de stempel leuk is.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb je met de stempel gemaakt. Goed blijven oefenen, maar ik vind het resultaat nu ook al mooi hoor !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supergave stempel is dit en het is weer een super kaartje !!!
    GR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooohhhh die stempel, hilarisch!!! Maar prachtig ingekleurd hoor. Mooie kleurencombi ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja,

    De afgelopen 4 weken was ik helaas niet in staat om actief op blogger te zijn... maar ik ben weer terug van weg geweest en zag je prachtige creatie voorbij komen!
    Wat een plaatje... en dat stempelen op linnen, lijkt mij ook niet makkelijk! Maar ik vind dat hij super goed gelukt is!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love this card, your coloring is great. Thanks for playing along with the Art Impressions. //Zora Dt member

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hihi leuke kaart, knap gedaan,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik snap niet dat je er niet tevreden over bent .... ik vind hem supers !! Mooie combi ook van bruin en blauw. En wat een super grappige stempel. Creatieve groetjes van Christa,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het inkleuren op stempellinnen is je goed afgegaan hoor. Je kaartje is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha grappig zo en heel erg mooi gedaan , succes met de challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I think your sepia and muted blue tones work beautifully together and I really like the die cut peeping out. Those girls are so much fun to color. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja