zondag 14 april 2013


CANDY

Ja, ja, mijn blog bestaat één jaar
En lieve bloggers ik kan je vertellen er is een wereld voor mij open gegaan
Toen ik een jaar geleden deze blog begon
Wat vind ik het heerlijk, ik kan nu al geen dag meer zonder 
Om even bij jullie op je blog te  kijken wat voor prachtige creaties gemaakt zijn
Maar ook andersom
Ik geniet er nog steeds van als jullie op mijn blog komen kijken en een reactie achter laat


Daarom ga ik een Candy weggeven

Wat moet je daarvoor doen?
Nou niet veel

Het enige wat je hoef te doen is volger worden als je dat nog niet ben
En een reactie plaatsen
Elke reactie krijgt en nummer en over een week laat ik mijn man een nummer kiezen


Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

31 opmerkingen:

  1. Wel gefeliciteerd met dat je blog een jaar bestaat en dat je nu een Candy weggeeft.Waag graag een gokje en vanavond zet ik de Candy in de sidebar.Schrijf dit op de iPad.Fijne zondag en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, gefeliciteerd, ik geniet ook van het bloggen, en doe uiteraard mee, ik zal ook even een linkje plaatsen, fijne dag nog!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anja, wat leuk dat je een candy gaat weggeven.Van Harte met het 1-jarig bestaan van je blog. Ja, dat bloggen is toch wel erg bijzonder en je doet er ook zo'n leuke contacten mee op!! Dus ik doe gezellig mee hoor! Heb gisteren helaas niet in de zon kunnen zitten. Toen hij hier begon te schijnen, gingen wij naar de sporthal naar de volleybalwedstrijd van mijn dochters kijken.....wat ook wel erg leuk was, want ze zijn gisteren Kampioen geworden en nu gaan ze promoveren!! Het zonnetje wil hier nog steeds niet echt. Teveel wolken....Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Anja met je blogverjaardag. Het is inderdaad soms een ietsiepietsie verslavend. Maar ik zou het zelf ook niet meer kunnen missen. Leuk dat je een candy weggeeft. Ik zet de foto meteen op mijn blog en volger ben ik al een tijdje hé.

    Lieve groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Gefeliciteerd met 1-jarig bestaan van je Blog, ik ben het met je eens, ik zou het ook niet meer kunnen missen..Ik doe graag mee met je candy.
    Fijne zondag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Gefeliciteerd, en leuk dat je daarvoor een candy gaat weggeven.

    fijne zondag nog

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej Anja, ik wil ook wel mee doen, maar ik maak geen kaarten meer, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik het te druk heb met het opzetten van de Dagopvang. Maar ik ben zo trots op jou, hoe mooi jij de kaarten kan maken, hoe jij deze blog mooi en bijgewerkt houd, wie had dat gedacht van iemand, die nooooooit, maar dan ook echt noooit iets met computers te maken wilde hebben!
    En nu, geef je zelfs toe dat het verslavend is!
    Hahahaha Leuk om te horen!
    ga zo door Lieverd.
    Oja nog een ding, ik ken Candy alleen als een ander woord voor snoep, maar dat zal het in jullie betekenis niet zijn denk ik!!
    Wat dan wel??

    Dikke kus van je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Anja om een candy weg te geven!! Ik ga er zo ook ééntje plaatsen maar graag waag ik bij jou een kansje! Het is zoals je schrijft, een feestje om te bloggen! Het neemt veel tijd maar je krijgt er zoveel leuks voor terug!

    Groetjes Richte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anja, gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog, toppie voor je dat je het zo gaaf vind.
    Ik wil wel een kansje wagen om de candy te winnen, dus Henk doe je best.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je jarige blog Anja.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja!
    Gefeliciteerd met je "blog verjaardag"!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Anja,
    wat leuk dat je een candy weggeeft vanwege je blogverjaardag. Gefeliciteerd en ja, door deze hobby én het bloggen gaat er een wereld open!!
    Wat een ontzettend leuke reactie van je zus! Dat eten wij dan weer niet dat je eigenlijk een digibeet was.....hihihi.
    Op naar het volgende inspirerende jaar.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supergrappig dat onze blogs precies 1 jaar bestaan, die van mij ook namelijk vandaag. Gefeliciteerd, en wat is het toch elke dag weer een feestje hé. Wat leuk dat je een candy weg gaat geven, volger ben ik al heeeeeel lang en ik zet zo je candy in mijn sidebar, helemaal leuk Anja.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,

    Proficiat met het 1-jarig bestaan van je blog. Mogen er nog veel volgers komen en dat we je creatieve uitspatingen mogen blijven bewonderen.

    Leuk dat je een candy weggeeft. Volger ben ik al een tijdje, dus waag ik ook graag mijn kans.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anja , gefeliciteerd met je één jarig jubileum.
    Ook wij genieten van jou op blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,

    Ik wil je graag feliciteren met je blogverjaardag.
    Het is toch wel heel leuk he om je eigen gemaakte blog zo te zien groeien.
    Ik vind het zelf ontzettend leuk om alle verschillende blogs te bekijken want je doet er zoveel ideeen op en alle kaarten zijn stuk voor stuk juweeltjes.
    Ik vind het ook knap al die mooie kaarten en elke kaart is uniek en dat is het leuke der aan.

    Ik ga lekker verder genieten van jou en alle andere blogs

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog!! Ik neem regelmatig een kijkje bij je prachtige creaties!
    wat leuk dat je je 1 jarig bestaan viert met een Candy!
    Ik waag graag een gokje mee!
    Fijne zondag,
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou wat leuk joh zo'n candy. Ik heb het gevoel dat ik je al veeeeeel langer volg haha, maar ja de tijd vliegt gewoon snel voorbij hè
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Anja, ik sluit me helemaal bij jouw verhaal aan. Ik ben ook iets van verslaafd en daar zijn helaas geen medicijnen voor....dus gewoon verslaafd blijven is mijn mening!
    Proficiat met je 1e verjaardag en ik doe graag mee met deze gave feestelijke candy.
    Jammer dat ik Henk niet ken en hij mij ook niet hahaha!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met je 1 jarig blog.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Ik heb nieuwe inspiratie nodig vnadaar dat ik via Anita op je blog terecht kwam. Ziet er mooi uit hoor gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog .
    En op naar het volgende jaar .
    Je kaarten zijn allemaal prachtig dus ik blijf je volgen hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anja gefeliciteerd zeg, een jaar
    alweer, wat gaat dat rap zeg.
    En jij ook al zoveel plezier, nou ik
    heb ook die ervaringen hoor, vind het
    nog altijd leuk en geniet er met
    volle teugen van.
    Wat leuk dat je een candy weg geeft,
    spannenddddd ☺

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja,

    Van harte gefeliciteerd met je 1ste jaar als blogger. Ik had hetzelfde gevoel toen ik begon met mijn blog. Je leert zoveel van elkaar en je ziet zoveel mooie dingen. Geweldig.

    Groetjes en nog veel plezier met je blog, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd Anja, ja het is een wereldje apart, blogland. Maar oh zo leuk! En voor een candy, nou laat maar komen zou ik zeggen ; daar doen we graag aan mee :-)
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk van je om een candy weg te geven!! Van harte gefelicteerd met je 1e verjaardag... En dat er maar nog vele freubeljaren mogen volgen. Zodat we lang kunnen geniten van je schitterende creaties. Ik schrijf me in en Henk....je weet het he!!! Goede nummertje trekken.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd een jaar is zo voorbij een leuke candy ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd, Anja! Wat gaat de tijd toch snel en net als jij zou ik het bloggen niet meer kunnen en willen missen. Super gezellig, dus we gaan gezellig zo door :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met 1 jaar bestaan van je blog, veel plezier nog de komende jaren en veel knutselplezier, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anja gefeliciteerd, ik vind het ook reuze leuk al die creaties te bekijken en dan ook de reacties te lezen van ieder, en zo doe je ook weer allemaal ideeën op.
    Leuk dat je een candy weg geeft.
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd Anja en bedankt voor de Candy. Blijf vooral genieten want dat doen wij ook van jou creaties.

    Lieve groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja