zondag 28 april 2013

Babykaartje Girl

Ik had het al op een paar blogs voorbij zien komen, dat er een DT-Call is 
Eerst nog een beetje twijfelen
Zal ik het wel doen, Zal ik het niet doen
Ik heb het toch gedaan
Maar ander dames die ook aan  de DT-call mee doen
Jullie ook heel veel succes 
De opdracht is om met deze sketch een kaart te maken
En dit is het resultaat
En nu maar afwachten
Spannend !!!!

Met deze kaart doe ik ook mee bij: 

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



35 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke baby kaart is het geworden, jij ook veel succes, ben benieuwd zal ook voor jou duimen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Wat een super leuke kaart. Vee succes met de DT call van de NKU.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi

    ik zie ze overal verschijnen deze kaartjes met de sketch .
    Die van jou is ook prachtig .
    Heel veel succes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook groot gelijk als het je leuk lijkt Anja! Er verschijnen steeds meer kaartjes voor deze challenge en voor jou en alle anderen heel veel succes! Je kaartje mag er zeker zijn, erg mooi gemaakt! Je kaartje van gisteren ziet er trouwens ook heel mooi uit Anja,lekker stoer!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart en succes bij de dt call
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé die Anja wat superleuk dat jij ook de stoute schoenen hebt aangetrokken. Ik vind je kaartje echt een schatje geworden, hij is prachtig, super. Dinsdag zullen we het weten, spannend en toi, toi, toi meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke babykaart. Veel succes met de DT-call! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie babykaart in mooie chique kleuren. Succes met de DT call. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor het Blog van NKU..spannend en nu maar afwachten of je uitgekozen wordt, succes..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie kaart, veel succes
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou van mij krijg je een dikke tien!!!! Zo goed volgens de sketch .. en niet twijfelen je maakt gewoon super kaarten!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vind ik je kaartje Anja, de dames zullen het zwaar krijgen om tussen al dat moois te moeten kiezen.
    Ik wens je heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Anja. Leuk van kleur en de sketch is super hé. Heel veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi gemaakt Anja!

    Succes ik hoop dat je een kans maakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Anja en ik wens je veel succes!
    Liefs,Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is prachtig Anja, er zijn zoveel twijfelaars bij deze Dt call, zal ik wel, zal ik niet, je weet het maar nooit, je kans is groot dat je erbij zit hoor!!!.Succes meisje.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve babykaart zeg !!
    Leuk dat je meedoet aan de DT oproep.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart,lief babykaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die is heel mooi Anja ! Prachtige kaart. Veel succes !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke baby kaart Anja.
    Ik wens je suc6 toe.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een erg leuke kaart heb je gemaakt en succes met je DT call.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi kaartje anja
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dwyt team

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart, Anja. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart geworden en succes bij de DT call Anja.
    Deze kaart is ook goed geslaagd voor onze challenge.
    Leuk dat je meedoet.

    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige babykaart Anja. Heel erg mooi gemaakt. Leuk nav van de sketch. Mooie details. leuke mallen. Ps succes met de challenges. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje geworden !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke kaart bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lief babykaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    Succes met de DTcal!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja