donderdag 18 april 2013

Paard

Deze kaart heb ik in opdracht voor mijn collega gemaakt
Haar dochter is volgende maand jarig en doet aan paardrijden 
en soms ook springen
En wilde graag een kaart met een paard voor haar dochter

Deze digi heb ik van Dora haar blog afgehaald
Dora heeft deze tekening zelf getekend
Ga een kijkje nemen bij http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/
Dan kan je zien wat voor prachtige creaties en tekeningen Dora maak
Dora bedankt dat ik gebruik mocht maken van jouw digi

Mijn Collega heeft deze kaart nog niet gezien
Ik hoop dat ze hem mooi vind
Maar ik wilde met deze kaart mee doen bij:


Iedereen weer bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


21 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Wat een leuke digi is dit en inderdaad Dora kan erg mooi tekenen..je hebt heel mooi ingekleurd en je kaart is super afgewerkt,vind de laarzen heel erg leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Leuke digi ook.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anja, ik weet het dat Dora zo mooi tekent, ik heb er ook weleens een digi geleend, dat kan ze goed hè.
    Jij hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaart,echt superssssssss. Ik ga maar gauw eens kijken bij Dora, want zo'n plaatje is ook wel wat voor mijn dochtertje en haar vriendinnen om kaartjes mee te maken.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig, en die digi van Dora is heel toepasselijk voor je kaart,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke en mooie kaart. Echt een toepasselijke digi voor de paardenliefhebber.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt wel een kaart voor een paarden meisje. leuk ook met de laarzen met de glitter ster erop.
    Heel leuk bedacht.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte meisjeskaart zo met het paard.Prachtig kleuren en schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Ik ben gelukkig eindelijk op je blog geraakt. Jammer dat we niet alle dagen een stukje aan onze avond kunnen breien hé. Zo te zien heb ik weer veel gemist hier, want er staan super mooie dingen tussen. Die 3 luiken maken het direct wel heel speciaal. Deze kaart is ook leuk, mooi ingekleurd en frisse lente kleuren. De details, vooral de laarzen, maken het geheel wel helemaal af.

    Lieve groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Anja en de digi vind ik heel mooi ingekleurd.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om een kaart te maken die zo goed bij een ander past!
    Mooi geworden!
    bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een heel mooi kaartje voor deze jonge Amazone gemaakt! Leuk om te zien hoe je alles bij elkaar gecombineerd hebt, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Anja,

    wat een prachtige kaart en zo mooie toepasselijke details erbij. mooie achtergrond papier.
    echt voor een paardenliefhebster. en zo leuk dat je hiervoor deze tekening hebt kunnen gebruiken. ik voel mij zeer vereerd!! echt gaaf!!
    mooi ingekleurd.
    dank je wel voor dat mij hebt uitgenodigd om dit te laten zien. ik hoop ook dat de ontvanger ook je kaart leuk zal vinden. het zal vast goed komen.
    ik vind het geweldig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een juweeltje die tekening is schitterend .
    Heel mooie combinatie.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW ! Dat is zeker een prachtige tekening !! En jij hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt. Fijn weekend ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Anja,
    leuk dat je ook een afbeelding van Dora hebt gebruikt. Geweldig als je zo'n talent hebt.
    Je kaart is helemaal mooi geworden. De laarsjes zijn ook zo leuk en het palet!!! Enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anja, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja