maandag 15 april 2013

Tilda aan het vissen

Heerlijk weer was het, hé. Zaterdag en zondag
Zaterdag heerlijk in de tuin gewerkt.
Nou ja, ik ben alleen met de vijver bezig geweest
De waterlelie verplaats en zuurstof planten toe gevoegd.
Zondagmiddag heerlijk in de tuin gezetten

Met deze kaart wil ik mee doen bij:




Jolanda, Ida en Gea
Leuk dat jullie volger zijn geworden
En dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Dit is weer een toepasselijke kaart !! Helemaal met de jouw bezigheden gisteren! Hhihii mooie kleuren en Tilda is mooi ingekleurd

    GR ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en zo'n leuk model van kaart.Mooie kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja , wat zit Tilda lekker relaxed te vissen .... een heerlijk voorjaarskaartje heb je gemaakt !! Fijne dag. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd!! Ook leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog. Succes!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart weer, ik vind het model ook erg mooi,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, zeker de binnenkant heb je weer mooi weten opfleuren,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Anja, vind het een dropje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anja , bedankt voor je lieve berichtje, ik heb in de zon gezeten, maar ik doe het nooit meer, ik heb vreselijke wondpijn nu, het is mijn eigen schuld, ik mag nooit meer in de zon, dus ik heb weer iets geleerd, nu moet ik het bekopen met weer een dag met pijn.
    Je kent het gezegde een gewaarschuwd mens telt voor twee..
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met de vissende Tilda ,lieve kleurtjes ook.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer zo leuk om naar te kijken Anja, wat heb je er weer werk van gemaakt! Prachtig bedacht en zo mooi alles verwerkt! En laat je dit lieve meisje lekker hengelen in je vijver!? 5 jaar, daar heeft ze wel even vissen mee!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart dit zeg! Heel mooi gekleurd ook

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Leuke uitklapkaart heb je weer gemaakt, super ingekleurd en weer van alles te zien..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart hoor Anja!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt, Anja!
    Hier ook genoten van het mooie weer; vandaag gelukkig ook nog zon, dus we blijven nog even genieten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja

    En Tilda is dan gelijk je vijver aan het leeg vissen ha ha.

    Het is weer een leuk en vrolijk kaartje geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anja,

    Wat een supermooi kaartje. Vind je model heel mooi. Dit is eentje om te onthouden en te noteren op mijn 'to do' list, hihi..

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je zo in de tuin bezig
    bent geweest, en je kaartje is ook
    weer super, het model blijft leuk ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie en leuke kaart. Heel tof modelletje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Anja, ik vind hem helemaal prachtig, top meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! Vind dit afdrukje zo grappig, herken mezelf erin. Ik ging vroeger ook altijd hengelen met papa. Maar ik was iets te fanatiek :) Ik gaf de gevangen, vieze, vissen zelfs kusjes. Achja, we hebben allemaal wel een stunt of twee uitgehaald, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart en je papier is ook gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart!

    Heel leuk dat je meedoet met de challenge bij hobbyhome-hobbyrtikelen.

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja