zaterdag 25 mei 2013


Bijzonder iemand

Deze kaart had ik vorige week  gemaakt
 Namens mijn collega's voor mijn collega,
 Esther, haar man en kinderen 
Ze heeft hem ondertussen ontvangen 
En vond de kaart en tekst heel mooi
Helaas vind ik de lijntjes niet zo mooi
Die had als eerste erop moeten zetten
En ik heb dat achteraf gedaan
Omdat ik nog iets op de kaart miste
En dan krijg je het toch niet netjes

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met plezier gelezen

Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Hoi Anja

    Een prachtige kaart weer en de tekst is er mooi .
    En die lijntjes zijn niet zo storend hoor ,het is toch handwerk .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very elegant and pretty.
    Hugs
    Chris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Anja en je mag inderdaad wel zien dat het handwerk is.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie en stijlvolle kaart. Er is echt niets mis met die lijntjes hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Over de lijntjes, Anja, ik snap je wel maar het is en blijft handwerk meid!! Wat een schitterende kaart! WAUW, die tekst is zooooo mooi. Ik wens je een fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,

    Ik vind je kaartje prachtig. Die lijntjes vind ik zelfs heel mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elegante kaart, Anja. Mooi. Die lijntjes valt voor de helft van de mensen niet op en de andere storen zich er niet aan. Want ofwel maak je zelf kaarten en weet je dat zo'n dingen gebeuren , ofwel maak je zelf geen kaarten en zwijg je daarover omdat je weet dat je het zelf zeker niet beter kan ;).
    Geniet nog van je zaterdag en van het beetjes zo (in Antwerpen is het zonnig)

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het belangrijkste is je gebaar om er een zelf gemaakte kaart voor te maken! Het zal diegene die hem krijgt misschien niet eens opvallen en verder is het zo'n mooi en stijlvol kaartje Anja, heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart,heel bijzonder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Als je het niet gezegd had, had ik het niet gezien, die lijntjes,maar het is toch allemaal handwerk ?? dus het mag..ik vind je kaartje erg mooi gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende stijlvolle kaart Anja, ik vind hem prachtig en er is niks mis hoor met de lijntjes, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is prachtig hoor....ook met deze lijntjes. Mooie mal is dit!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anja, ik vind je kaart prachtig, wat de lijntjes betreft, juist goed kan iedereen zien dat het zelf gemaakt is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Anja,
    ik vind het een heel stijlvolle en mooie kaart. De kleruen zijn echt heel geschikt voor zo'n kaart. EN die lijntjes, ach, wat de anderen ook al schreven: het is handwerk en als je het niet had gezegd was het me niet opgevallen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, Anja, en wat een prachtige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten heb je de afgelopen week gemaakt, vind vooral de zwart witte supermooi geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtige kaart Anja,
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaartje erg mooi en
    stijlvol geworden ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja