vrijdag 31 mei 2013

Strookjes van 1 cm

Vandaag begint de nieuwe uitdaging bij: EHI
De opdracht is maak een kaart met strookjes van 1 cm
Ik heb een neutrale geboorte kaartje gemaakt
Ik heb roze en blauw in de kaart verwerkt 
En de baby heb ik wit ingekleurd
Kan je deze kaart zowel voor een meisje als jongentje sturen

Ga ook even kijken op onze challenge blog EHI
De andere design leden hebben ook prachtige voorbeeld kaarten gemaakt
En doe gezellig mee


Dit idee van de geweefde strookjes niet helemaal mijn idee
Ik zag dit op Pinterest en ik vond dit zo leuk
Dat ik het ook op mijn kaart heb verwerkt
Alleen mijn kaart heb ik iets meer aangekleed 
Dan degene die ik op Pinterest  gezien had
Het is wel een hele leuke manier 
Om restjes design papier te verwerken

Bedankt voor lieve en leuke reacties op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en inderdaad een leuk idee om restjes op te maken
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Super leuk kaartje heb je gemaakt.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi

    Leuk gedaan zo met die strookjes .ik had inderdaad ook zo iets op pinterest gezien ,
    Maar je hebt er zo een hele leuke baby kaart van gemaakt .
    En die letter kraaltjes zijn ook erg leuk zo .
    En slim zo kan die voor een jongen of meisje .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Anja en apart zo met de gevlogten reepjes papier.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaartje is ook heel erg leuk
    geworden.
    Ik heb ook ergens inspiratie opgedaan,
    wie weet wel dezelfde kaart, want als
    je mijn kaart ziet heeft het de
    zelfde opzet hihi.
    Je link naar Pinterest doet het
    trouwens niet...

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je gemaakt Anja, leuk die reepjes en het afdrukje is mooi ingekleurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Anja om op deze manier je restjes te verwerken...ik vind dat ook altijd een kunst apart. Beter dit dan de oud papierbak vullen toch?
    Je kaart is prachtig en superleuk die kraaltjesslinger!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een plaatje van een kaart Anja, je hebt de strookjes prachtig verwerkt zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze ziet er ook super uit Anja. Leuke opdracht.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful.
    I LOVE HOW YOU HAVE PAPER WOVEN THE BACKGROUND. Amazing.
    Chris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk kaartje, erg leuk die tekst zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Hij is leuk geworden. Ook de tekst heb je gaaf verwerkt met de letterkralen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja,
    Een hele mooie kaart. Leuke uitdaging.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig geworden Anja, ik vind het deze keer maar een moeilijke opdracht hoor, maar heb gelukkig nog een week, die van jou is top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haaa...das mooi gedaan...en een multi use kaartje o nee unisex noemen ze dat! En.je letterkraaltjes zijn er heel vrolijk op!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje helemaal TOP!
    Fijn weekend toegewenst!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart en prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi gemaakt Anja ik ga eens kijken of ik ook mee kan doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een hel uitdaging, Anja. Maar jij hebt dat mooi gedaan.
    Geniet nog van het weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja,
    Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt! Een ontzettend leuk idee met de geweven strookjes!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja,
    ik vind het een heel leuke manier van strookjes verwerken. Ik weet nog niet wat ik precies ga doen, moet nog wat bedenken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja