woensdag 29 mei 2013

Speciaal voor jou

Van Ria, een kennis van ons kreeg ik vorige week dit leuke patroon
en ben er gelijk mee aan de slag gegaan



Zo zie de kaart vanaf de zijkant
Je ziet dan ook dat de voorkant geklemd zit tussen het rondje
En zo ziet de kaart eruit als je hem gaat versturen

Met deze kaart doe ik mee bij:

Nou heb ik een vraagje aan jullie
Ik heb een aantal nieuwe mallen van Md
Zoals deze parasol, het wiegje 
En de vierkante mal cr1240
Mijn probleem is dat heel vaak als ik deze mallen gebruikt
het papier niet goed doorgesneden is
Of als ik het ook nog embos dat al die fijne krulletje en randje
Afscheuren als ik het papier uit de mal wil halen
hebben jullie ook last van dit probleem 
of weten jullie misschien een oplossing
voor dit probleem
Dan hoor ik het graag

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Leuk model, mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt met de mooie mallen..en je vraag heel simpel, je legt over de snijkant van de mal een stukje plastic huishoudfolie of gewoon van verpakkingsmateriaal, dan je papier, dan tussen de platen leggen en snijden en..bij mij valt de stans er dan zó uit..succes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model zeg, deze heb ik
    nog niet eerder gezien, je hebt er
    een hele mooie kaart mee gemaakt ☼

    Ik hoor vaak dat je de mal kan
    uitstanzen met bakpapier ertussen,
    of een extra stukje papier of karton
    erbij leggen zodat het wat dikker
    wordt in je machine.
    De tip van Ans is trouwens ook
    super, die kende ik ook nog niet en
    ga ik zeker ook eens onthouden en
    proberen !

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Anja!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart bedankt voor je deelname bij iamc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De perfecte kaart met dit o zo mooie weer :D leuk dat je meedoet met IAMC en succes!

    Groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja