donderdag 23 mei 2013

Zwart/Wit

Maandag avond heb ik deze kaart in elkaar geknutseld
Hebben ze een leuke challenge
Maak een zwart/witte kaart en dat vond ik een hele uitdaging
Ik zeg het niet gauw over mijn eigen kaarten
Maar ik vind hem goed geslaagd 
En denk dat er wel meer zwart/witte kaarten komen
De grootste uitdaging vond ik Tilda zwart /wit inkleuren
Nog nooit eerder gedaan


Iedereen bedankt voor alle lieve en leuke reacties 
Op mijn vorige kaart.
Ik heb ze met plezier gelezen

Zaterdag plaats ik weer een kaartje
Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Toppie, wat heb je die mooi gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker goed geslaagd Anja,mooi kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. is toch een echte uitdaging om alleen wit en zwart te gebruiken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat heb je een super leuke kaart gemaakt met deze moeilijke opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt een schitterende kaart.Prachtig in zwart ,wit.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Je kaartje is supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is ZEKER geslaagd Anja. Ik vind hem prachtig.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Wat een super kaart is dit geworden zeg, mijn complimenten. Lijkt mij ook erg moeilijk om een zwart/witte kaart te maken. Deze is echt goed gelukt. Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Wat een prachtige zwart/wit kaart is dit ech heek erg leuk en..je kunt nog met het KKT meedoen, daar vragen ze ook een zwart/wit kaart..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja

    Super je zwart/wit kaart en erg mooi gekleurd .
    mooi papier heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Anja,en leuk Tilda in het zwart.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi kaartje Anja en helemaal terecht dat je er trots op bent, want het is dan ook een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat een super kaartje heb je gemaakt, echt een prachtig geheel!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Anja. Wel een uitdaging hé deze kleurencombinatie.
    Het is je goed gelukt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan, Anja, een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    Hij is supergaaf, wat mij betreft een echte winnaar! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart. Mooie vlinder ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zwart wit kaarten vind ik altijd wel
    mooi en jij hebt deze ook echt
    prachtig gemaakt, toppie hoor ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig Anja, echt super leuk! Dat stel je je zo niet voor maar inderdaad met zwart wit maak je toch wel hele mooie kaarten! Een topper!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij hebt niet stil gezeten zeg. Mooie dingen heb je gemaakt. Deze kaart is wel erg geslaagd vind ik. Zwart-wit zou me ook afschrikken maar dit is echt top. Ik heb de kaart vergroot bekeken en vind de Tilda super mooi ingekleurd.
    Nog een fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Anja,

    Dat is een gaaf kaartje geworden zeg! Apart hoor de combinatie zwart-wit maar erg leuk uitgevallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja