vrijdag 7 juni 2013

Borduren

Kijk mij nou
Dit hebben jullie nog niet echt vaak van mij gezien
Ik geborduurd , ik heb hier eigenlijk nooit zoveel geduld voor
Altijd raakt mijn draad in de war of in de knoop
Bij het-hobbyjournaal kan je dit patroon downloaden
Ik vond dit zo'n leuk patroon en dacht
Laat ik daar eens aan mee doen
Naald en draad gepakt en zie het resultaat
Met deze kaart doe ik ook mee bij
 Just a note borduren

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen.

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja 

35 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, Anja, mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit Anja. Prachtig geborduurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw , wat ben jij een stoere meid Anja, wat gaaf dat je ook aan de borduur bent gegaan, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ik ben sprakeloos. Super van je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig, en zeg nou zelf het is best rustgevend borduren toch?
    Ik vind hem hartstikke leuk geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Anja, dat heb je heel mooi en knap geborduurd, het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Wat mooi gedaan. Super.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind je. Kaart erg mooi geworden en ook erg mooi borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat mag je nog we meer gaan doen hoor Anja,je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Super geborduurd en je afbeelding ook zo mooi gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig, toevallig heb ik hetzelfde
    patroon geborduurd, ik dacht ook laat
    ik dat eens een keer doen, maar ik
    ben er nog niet mee klaar hihi.
    Maar ik vind jouw uitvoering echt
    heel erg leuk geworden ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HIihi ben ook bezig met een patroon pffffft 1 keer en nooit meer is helemaal niks voor mij , maar ga hem wel afmaken... de jouwe is super !!!

    Gr ANtoientte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja

    Wat heb je dat super gedaan .
    Ik vond het geweldig lastig om er een kaart mee te maken .
    Ik vind hem van jou echt super .
    ook de kruis steekjes heb je erg leuk gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is prachtig geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geborduurd zeg!! En ook weer mooi ingekleurd!! Je kaart is een toppertje. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Anja en de geborduurde cirkel vind ik heel mooi.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Anja, deze kaart met het borduur erop. Inderdaad niet vaak gezien bij jou, maar zo blijft het verrassend te ontdekken wat je allemaal uitprobeert!
    Goed gelukt en mooie kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    Leuke borduurkaart is dit, mooi patroontje en schattig afgewerkt,leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note...
    geniet van het mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt Anja.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf zeg!! Das inderdaad een leuk borduurpatroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje Anja, erg leuk hoe je het witte gedeelte aan het paarse gedeelte hebt geborduurd.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja, Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Leuk dat je het witte kaartje met kruissteekjes hebt vastgezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe het je niet na Anja, nou ja heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd op een kaart. Ik vind hem helemaal super geworden je kaart, prachtig is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een leuke verrassing....je bent aan het borduren geslagen en....met succes. het is een prachtige kaart geworden. Leuk dat je meedoet bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg mooi gedaan! Borduren op kaarten heb ik heel veel gedaan maar doe het nu eigenlijk nooit meer. Misschien ook maar weer eens oppakken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig Anja, wat moedig van je om toch te borduren...ik heb er het geduld niet voor!! Maar jij hebt er een hele gave kaart mee gemaakt, leuke kleuren, lieve Tilda en schitterend geborduurd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Anja, erg mooi met het borduurwerk.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anja,
    Wat een geduld moet je ervoor hebben, niets voor mij maar het is o zo mooi! en wat heb je een mooie kleur garen gebruikt! heel gaaf zeg!
    Groetjse nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er wel heel speciaal uit dat geborduurde .... Mooie kaart !! Borduren is niks voor mij ; heb ik absoluut geen geduld voor. Ik haal gewoon alles onder de naaimachine door .... gaat veel sneller ! Fijne dag ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf kaartje Anja. Succes met de challenge!
    Fijne week!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O, wat een leuk kaartje!!! Heel gaaf gedaan; de combi van borduren en een magnolia stempel, super!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuke kaart! En de grote kruissteek is helemaal super!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart in hele mooie kleuren. De borduursels staan geweldig op je kaart.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een lief en mooi kaartje het geborduurde staat er goed bij
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja