zondag 2 juni 2013

Fijne dag

Morgen ga ik een workshop  inkleuren met H2o doen
Bij Jolanda van T Scraphuis 
Hoe ik nu mijn stempels inkleur, heb ik me eigen aangeleerd
En gekeken bij anderen hoe zij hun stempels inkleuren
Toch lijkt het me heel leuk om advies en tips te krijgen
Ik heb er enorm veel zin in
En natuurlijk krijgen jullie het resultaat te zien

Nu mijn kaartje
Met deze kaart doe ik mee bij:
 Geki : sketch

De label kan je er ook tussen uit halen

Ik wil Henriƫtte welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden
Dat veel inspiratie van elkaar op mogen doen.

Fijne zondag en
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anja. Heel veel plezier bij de workshop en wie weet hoe wijs je nog wordt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en veel plezier vandaag met de workshop.groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Prachtige kaart is dit weer. Veel plezier morgen met je workshop.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en een leuk stempeltje. Veel plezier op de workshop.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anja,

    Das een prachtig kaartje weer!

    Veel plezier morgen bij Jolanda. Ik ga binnenkort ook weer een dagje bij haar workshoppen, ik leer bij haar inkleuren met distress inkt. In april ben ik ook al een keer geweest. Hebben we een boekje gemaakt.

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje is het geworden.
    Succes met de workshop, ben benieuwd wat je gaat leren/ maken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beelschoon aangekleed kaartje heb je getoverd! Heel vrolijk met al die bloemen en motieven!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig ik herkende de sketch al,
    ik mocht een voorbeeldkaart maken met
    deze sketch. En wat heb jij er een
    leuke versie mee gemaakt, echt super
    mooi ☼
    Suc6 en plezier met inkleuren !

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaart, Anja. En geniet van de workshop want tips zijn voor iedereen een noodzaak.
    Geniet nog van je zondag

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart
    en veel plezier met je workshop

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    je hebt weer een schattig kaartje gemaakt, heel lief..wens je veel plezier bij de workshop, altijd fijn om weer nieuwe dingen te leren..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje van een kaart Anja,wat leuk dat je weer iets nieuws gaat leren, ik ben benieuwd, veel plezier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Anja.
    Mooi papier heb je gebruikt en je stempel vind ik ook mooi ingekleurd.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Anja, erg leuk zeg!! Mooie sketch en een lief afbeeldinkje. Wat gaaf dat je een workshop gaat doen.
    Moet ik eigenlijk ook een doen en dan voor potloden...
    Groetje en veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart!!
    Mooi gemaakt hoor!
    En tja bildmalarna is een van mijn favorieten!!!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje....leuke kleurtjes!
    Veel plezier bij de workshop.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje is het geworden.
    Succes met de workshop, ben benieuwd wat je gaat leren/ maken.

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt .
    Deze is ook al prachtig ingekleurd hoor ,en leuk zo dat losse labeltje .
    Heel veel plezier morgen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Anja,en heel veel plezier morgen bij Jolanda.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kaartje Anja, ik vind hem helemaal super. Heel veel plezier morgen tijdens de workshop.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anja,
    Een lief kaartje hoor. Mooie stempel ook. Veel plezier morgenZ,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje heb je van de sketch gemaakt je afdrukje is ook leuk ingekleurd.
    Veel plezier op de workshop,en bedankt voor het meedoen bij GeKi

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had je kaart wel al gezien, maar nog niet de sketch herkend. Hij is erg mooi !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief stempeltje Anja!! En je kaart is al even mooi. Ik vind je kleurwerk al prachtig hoor, maar dan wordt het alleen mooier na vandaag!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda , ik vind je kaart erg mooi !! En ik ben erg benieuwd hoe je de workshop ervaren hebt bij Jolanda .... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja