vrijdag 14 juni 2013

Tandarts

Vanmorgen naar de tandarts geweest.
Ik heb al een paar dagen pijn in mijn mond.
Was van de week al eerder geweest bij collega tandarts geweest
En hij zou contact opnemen met Endokliniek
Want daar had ik aan dezelfde kies 
2 keer een wortelkanaalbehandeling behandeling gehad
Daarna zou hij contact met mij opnemen
Gisterennacht werd ik helemaal wakker van de pijn
Gisteren  maar weer gebeld, bleek collega tandarts ziek te zijn
Niks gedaan dus, Grrrr
Maar vandaag kon ik terecht bij mijn eigen tandarts
Conclusie, inderdaad een ontsteking bij mijn wortels
Wortelkanaalbehandeling behandeling is geen optie meer
Dus een antibioticakuur gehad voor 7 dagen
Mocht het niet helpen, moet de kies getrokken worden
Dus hopen dat het help en dat de pijn minder wordt
en dat de kies nog even mag blijven zitten

Genoeg over mijzelf
Vandaag begint een nieuwe challenge EHI
En dit is mij voorbeeld kaart

De opdracht is
Maak een kaart met deze sketch

Ga ook even kijken op EHI wat voor mooie voorbeeld kaarten
Mijn teamgenoten hebben gemaakt en doe gezellig mee

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten echt geweldig.

    liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auw, auw, auw Anja, heb dat ook eens gehad en helaas kon toen niet meer mijn kies behouden, gelukkkig zat die helemaal achterin. En dat doet zo een pijn, ik heb het echt met je te doen, heel veel sterkte meis. En wat is je kaartje schitterend geworden, ik vind hem supermooi. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart, hele speciale sketch. Veel beterschap met je kies.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en een hele mooie sketch.Beterschap met je kies hopelijk werkt de medicijnen gauw.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Ooooh wat heb ik met je te doen. Ik heb ook al zoveel wortelkanaalbehandelingen gehad en altijd in het weekend ! grrrr Heel veel sterkte en hopelijk slaat de kuur aan.
    Je kaartje ziet er weer super uit hoor !

    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anja en je afdrukje vind ik ook mooi ingekleurd.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je kaart mooi geworden die je
    met deze sketch gemaakt hebt, ik vind
    hem echt vrolijk en schitterend
    geworden. Heeeeel veel suc6 met je
    kies, want dat is geen pretje dat
    soort pijn...

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Wat een leuke sketch en je kaartje is prachtig..lieve kleurtjes,heel mooi gedaan..Hoop dat de antibiotica zal helpen..sterkte..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    wat een leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt! En wat naar van je kies!! Ik hoop dat het allemaal meevalt...
    Het kan door merg en been gaan, he, die pijn??
    Sterkte ermee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,

    Wat een prachtig kaartje. Super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig is je kaart Anja, wat zal jij een pijn hebben, je kan je er niet tegen verzetten en er zelf niets aan doen, hopen dat de pillen werken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt !!! Je creativiteit heeft in ieder geval niet te lijden onder je kiespijn.
    Ik hoop voor je dat de antibiotica goed gaat helpen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg mooi gedaan en succes met je kies joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een heel leuk kaartje met de sketch gemaakt, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,
    Hoe is het nu met de pijn? Ik heb ook al eens een hele tijd na een wortelkanaal behandeling een ontsteking gehad aan de wortel. Bij mij hielp de antibiotica (amoxicilline). Dus er is goede hoop hoor.
    Maar goed een super leuke kaart zeg!!!wooowww. leuke skecth ook maar wat een mooie lieve kleurtjes heb je gebruikt. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart en sterkte, hoop voor je dat het allemaal goed zal verlopen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie sketch en je kaartje is prachtig. Hoop dat de antibiotica zal helpen,maar als ie bij mij achterin had gezeten mogen ze hem van mij DIREKT eruit halen!!

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeiiiii!! Hopelijk helpt de antibiotica en heb je snel geen pijn meer en mag je kies blijven zitten. Vervelend zeg! Je kaart is weer een toppertje!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo,

    Bbbr tandartsen, maar ja met tandpijn rond blijven lopen is ook niet mogelijk hé. Ik zal duimen dat de antibiotica aanslaat hoor!

    Mooi en lief kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart en sketch, succes met de challenge meis
    Grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een erg moeilijk sketch , maar je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt !! Leuk dat geel / blonde haar van Tilda .... Fijn weekend ! xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke sketch en mooi ingevuld Anja! Wat vervelend voor je dat je nu de hele week zo'n pijn in je mond hebt gehad! Dit is zo vervelend en je wordt er zo chagrijnig van...sterkte en ik hoop dat je kies behouden kan worden!!

    Groetjes en ondanks de pijn nog een fijn weekend,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje, Anja, en beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Anja, meid! Wat vervelend voor je! Ik hoop met je mee dat de AB aan zal slaan!
    Wat een leuk kaartje heb je toch weer gemaakt, gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart, wat een mooie tekst!
    bah....dit is pijnlijk. bij mijn man hebben ze uiteindelijk toch de kies getrokken en toen was het over. héhé.
    ik heb het zelf nooit gehad en hoop het ook niet mee te maken. omdat ik zag aan mijn man dat het zo zeer doet die ontsteking. ik kan begrijpen dat je veel pijn hebt gehad, echt!
    sterkte en succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, mooi gekleurd.
    Heel veel sterkte met je kies.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anja. Wat een mooi kaartje. En veel beterschap met je kies hoor!

    Groetjes
    Cindy

    PS: bedankt dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog :-)en dat je volger bent geworden. Je hebt er nu zelf ook een volger bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja