dinsdag 11 juni 2013

Vijftig

Deze kaart heb ik in opdracht van mijn collega, Carla gemaakt
Haar buurman wordt binnenkort vijftig
De buurman houd van Kreidler (brommer)
Ook houd de buurman van potje kaarten.
Feesten en een geintje

Toen Carla dit vertelde, dacht ik gelijk aan deze digi
Hij blijft leuk en jullie hebben hem al vaker voorbij zien komen
De rollator heb ik oranje gekleurd, kleur van de Kreidler 
 Carla vond de kaart heel mooi
Met deze kaart doe ik met met de volgende challenge
miekelotteschallenges mannenkaart
krea2day mannenkaart

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

27 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg! Je schiet automatisch in de lach als je deze kaart ziet! O geinig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hAHAHAAHAHA JAAAA SUPER GAAF ANJA!!! HIHHI... LIG DUBBEL.

    gR aNTOINETTE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha...wat GEWELDIG!! dit is lachen....dit is echt heel erg leuk!!! en mooi dat je die details ook op je kaart hebt verwerkt. die speelkaarten vind ik een hele mooi toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer helemaal geweldig Anja, wat een toppertje, die gaat die zeker super de super vinden, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Geweldige kaart. Supermooi gedaan. Je wordt er meteen blij van.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig,wat een ontzettende leuke kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo leuk Anja,schitterend ik had deze digi nog niet gezien maar hier word je vanzelf vrolijk van.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele grappige mannenkaart Anja. Die gaat zeker in de smaak vallen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die leuk !!! Waar komt de digi vandaan? Ik werk in een thuiszorgwinkel en verkoop zelf rollatoren en deze is wel echt toepasselijk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is weer geweldig leuk
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk weer gedaan Anja. geweldige digi heb je weer gebruikt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooo...wat is deze leuk! Volgens mij krijgt iedereen die hem ziet een lach op zijn/haar gezicht. Erg mooi!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel erg grappig Anja, wat een leuke digi en je kaartje is helemaal top..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Anja!!! Wat een superleuke en gave stempel. Mooi ingekleurd ook! Geweldige details ook. Heel stoer. Dat wordt geheid lachen wanneer de jarige de envelop opent. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een grappige kaart zeg wat heb je dit toch weer leuk bedacht

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geinige kaart, Anja, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een leuke kaart met een super afbeelding erop. ook leuk met de kaarten erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh,Anja wat een enige kaart is dit geworden.
    Super hoor.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hi hi, Anja dit kaartje is kei leuk, super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Jolanda heel origineel gemaakt.
    Ik vind hem prachtig geworden.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal met Carla eens dat dit een geweldige mooie kaart is Anja! Superdesuper mooi durf ik wel te zeggen! Alle bloggers hebben vaak toch wel hun eigen stijl en ik vind in die van jou altijd lekker veel humor terug door de geweldige digi's die je gebruikt...zoals deze...echt fantastisch gedaan Anja!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja

    Ja het plaatje is ook super .
    erg leuke grappige kaart heb je er weer van gemaakt .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whahaah geweldig deze digi, hij is
    echt heel leuk, je hebt er een mooie
    kaart van gemaakt ☼

    Lieve groetjessss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat gaaf gemaakt !! En een grappige draai er aan gegeven .... Zal zeker gewaardeerd worden. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo ,

    Hele leuke en prachtige kaarten !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart.Goed alle persoonlijke informatie verwerkt.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja