woensdag 19 juni 2013


Workshop

Maandag 3 juni hadden Jolanda (mijn vriendin) en ik een workshop gedaan 
bij Jolanda van 't scraphuis
De meest van jullie zullen dit wel weten
Want ik had dit ook in een eerder blog bericht verteld 
Maar ik zou de resultaten nog even laten zien

We begonnen met eerst het gezicht en haar inkleuren
Het eerste gezichtje met 1 kleur het tweede gezichtje met  2 kleuren
Het is niet helemaal goed gelukt
Moest nog even oefenen
Maar daarvoor doe je een workshop
 
Daarna het haar 

Daarna het truitje met plooien


 Afgelopen maandag heb Jolanda en ik 
een tweede workshop gedaan 
en hebben we deze stempel ingekleurd
We hebben heel veel geleerd
En het was reuze  gezellig

De twee kaarten hieronder
Voor Mitchell en Dickie
Beiden zijn geslaagd

Met deze eerste kaart doe ik mee met de volgende challenges


Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart
En alle lieve berichtjes 

Met mijn kies gaat het een stuk beter. 
Ik heb geen pijn meer
Maar mijn tandvlees is nog wel gevoelig.
hopen dat dat overgaat en dat mijn kies jaren mag blijven zitten

Groetjes, Anja

28 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Anja en het inkleuren gaat je goed af.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop voor jou dat de kuur inderdaad geholpen heeft en het nu echt over is, brrr kiespijn het is zo'n nare en vervelende pijn.

    Je kaarten zijn weer hartstikke leuk geworden.

    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten ,prachtig ingekleurd.Fijn dat de kiespijn over is.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten Anja en het kleurwerk ziet er geweldig uit hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je een workshop hebt gevolgd bij Jolanda Anja, en wat heb je dat geweldig mooi ingekleurd, super. Je kaartjes zijn ook weer super de super. En wat fijn dat je geen pijn meer hebt aan je kies meis, wat zal jij je bevrijd voelen om pijnvrij te zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,ik ga na de vakantie een workshop inkleuren doen bij Jolanda heb er wel zin in.Het is al goed gelukt bij jouw.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt niet stil gezeten meisje, het kleuren gaat je al aardig goed af, dat is zo leuk van een workshop, je leert altijd dingetjes die jezelf niet weet.
    \De kaarten voor de geslaagden zijn ook prachtig.
    Lekker blijven oefenen, je zal zien, het gaat steeds beter.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten zien er mooie uit.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Leuk dat je zoveel leert op zo'n workshop en als je graag inkleurt is het ook handig om te weten, hoe je het 't beste kunt doen..je kaartjes zijn helemaal super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten Anja, gemaakt voor Mitch en Dick!!

    Leuk de workshop voor inkleuren!!

    Later en kiss van je Sis!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een schitterende kaarten gemaakt ,dit is smullen joh!
    en he tkleuren gaat je best goed af hoor!
    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Wat leuk dat je die workshops gedaan heb, ziet er al goed uit
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele mooie geslaagd kaarten! Prachtig gemaakt met leuke details en een lief edwin. Het inkleuren is ook goed gelukt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het beter gaat met de kiespijn!
    Leuk dat inkleuren, het gaat je goed af. En wat een mooie kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,

    Mooi kaarten heb je gemaakt. En het inkleuren lukt je heel goed, hoor. knap, gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja daar is een workshop voor om te
    leren, en ik vind het je goed af gegaan
    hoor je kleuren. En je kaartjes zijn
    ook helemaal super gemaakt, wat
    leuk en vrolijk ☼

    Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb die workshop ook gedaan bij Jolanda, erg leuk! as Dinsdag mag ik weer, zin in!
    Jij doet het inkleuren ook erg mooi hoor, en oefening baart kunst hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt vast goed geoefend want je kaartjes zijn prachtig!
    Mooi gemaakt.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent goed bezig geweest.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi
    Het is je goed gelukt hoor het inkleuren .
    En wat een leuke geslaagd kaarten .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zoooo, jij bent druk bezig geweest maar het ziet er allemaal prachtig uit. Je kaartje voor DMCC is ook heel leuk en dankjewel voor je deelname. Fijn weekend, lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat het met de pijn en je kies beter gaat Anja. Je kaarten zijn helemaal top en erg vrolijk. Je hebt weer prachtig ingekleurd! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaarten voor een paar kanjers die geslaagd zijn! Nou je kaartjes zijn ook heel goed geslaagd! Je kleurwerk ziet er ook heel mooi uit hoor Anja, ik vind het knap werk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja , leuk dat je ws's bij Jolanda hebt gevolgd. En nu is het idd. oefenen .... Maar de resultaten zien er goed uit hoor. Net als je 2 kaarten. Fijne zondag. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie creaties ,heel mooi ingekleurd.
    Dit staat ook nog op mijn verlang lijstje leren inkleuren met potloden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gedaan en dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het inkleuren gaat je al goed af
    2 hele mooie en lieve kaarten heb je gemaakt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaarten. Heb eigenlijk geen voorkeur. Vind ze beide erg leuk!
    Bedankt voor het mee doen bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja