vrijdag 2 augustus 2013

Vlinders



Ik heb mijn eerste Bestie ingekleurd
Bij Noor design kan je deze digi aan vragen en mee doen met hun challenge
Natuurlijk vind ik dit een hele leuke uitdaging en op diverse blog zie je ook diverse kaarten met deze digi voorbij komen 
Helaas heb ik die leuke vlindermal  niet
Maar  heb er ander vlinders aan toegevoegd

met deze kaart doe ik ook mee bij:
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

30 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anja mooiekleeur ook hihi

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anja, goed gedaan!!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje geworden Anja.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Wat mooi ingekleurd, het is ook een leuke Bestie, heel veel te zien op je kaart en mooi afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Heel mooi zomers kaartje is het geworden, met mooie vlinder, bloemetjes en klimop!! Toppertje!!
    En wat heb je een gave prijs gewonnen met je BBQ kaart van Marianne D.
    lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo schattig :-) een heel mooi kaartje in leuke kleuren.

    Grts
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow Anja wat een beeldje heb je ervan gemaakt. Die vlinders doen het super erbij. Ik vind hem top!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Anja,
    heel mooi kaartje heb je ervan gemaakt. Ook bij jou elke keer wat anders te zien. Zo leuk! Ook ik had die vlinderstans niet, maar zo wordt het in elk geval niet saai voor de 'jury'.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Anja. Ook zonder de vlinderstans ziet je kaart er super uit hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende Bestiekaart en wat een knap ingekleurd. Vind het een toppertje!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anja, ik vind hem helemaal super, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart lekker frisse kleuren.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Anja,mooi ingekleurd ook.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig aartje en betsie is zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeel schattig hoor en mooi gedaan zo met die andere vlinders erbij. Prachtig geheel! Liefs, Nicole!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart en die digi s zijn ook erg leuk, mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben ik weer even Anja, had al op je kaart gereageerd, die is prachtig maar wil je even bedanken voor het meedoen aan de challenge van My Besties Dutch Girls, heel veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja,
    wat leuk dei klimop blaadjes zo. mooi hoor.
    succes met het meedoen aan de challenge van My Besties Dutch Girls, Groetjes LILIAN.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Anja, leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls! SUCCES.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anja,

    Leuk dat je hier meedoet bij de Dutch Besties met je mooie kaart. Ook al is het je eerste hij is prachtig. Ik hoop dat de volgende keer ook weer meedoet. Fijn weekend en lieve groet van mij,

    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Top , erg fleurig en zomers kaartje , schitterend neergezet
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is deze leuk Anja, mooi gekleurd, als je hier geen prijsje mee wint, ik vind het een topkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anja prachtige kleuren heb je gebruikt en de digi is superleuk he? Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje Anja.
    Gezellig dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anja

    Wat een prachtig kaartje!!
    Super dat je mee doet met de challenge van KIC, en veel succes met de andere challenges!
    Echt heel erg leuk!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja