maandag 22 juli 2013

Friends

Pfff, wat is het warm hé
Ik ben altijd vrij op maandag, maar vandaag heb ik gewerkt
Dat was geen straf, heerlijk in de airco
Maar ik mopper niet , hoor ;-)

Dit kaartje heb ik zondag gemaakt
Ik dacht heerlijk te borduren op de veranda in de schaduw
Maar elke keer zat ik fout of zat mijn draad in de knoop
Ik heb er de hele middag over het kleine stukje gedaan
Maar ik mopper niet, hoor ;-) 

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
http://krea2day.blogspot.nl/ minimaal 4 mallen

Gerrie van harte welkom leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Nog 2 en dan heb ik 100 volgers
Had ik meer dan een jaar geleden nooit gedacht dat ik dat zal halen
Maar ik vind het wel heel leuk zoveel volgers
Dus ik mopper niet, hoor ;-)

Het is nu een beetje aan de laten kant
Morgen kom ik bij je op de blog kijken
Dus niet mopperen, hoor :-)


Groetjes, Anja


Met deze kaart de 1e prijs gewonnen bij 

20 opmerkingen:

  1. Hoi Anja, wat een superleuke kaart heb je gemaakt en prachtig geborduurd. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook veel te warm meisje, het lukt mij nu ook niet hoor om een kaart te maken, sterker nog, mijn kamer is leeg gehaald door Cindy en haar vriend, ik krijg een nieuwe vloer zaterdag, dat was echt afzien,
    Toch is je kaart een schatje, en heb je het toch maar mooi voor elkaar met deze hitte.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Weer heel mooi gedaan, leuk dat borduren en je kaart ziet er prachtig uit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Anja,ik kom nu echt nergens aan toe met deze hitte.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anja,
    wat een mooie kaart in hoofdzakelijk blauw. En ja dat borduren lijkt me inderdaad niet makkelijk!
    Goed zeg bijna 100 volgers. Soms kan het heel snel gaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een juweel van een kaart met deze prachtig gekozen kleuren alles komt zo mooi uit !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat het steeds een beetje tegenzat met je draad, is je kaartje een kunstwerkje geworden. Heel mooi hoor

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Toffe kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Anja....supermooi geheel is het.
    Ik sta ook op een laag pitje hoor maar moet nog wat in elkaar zetten voor mijn hobbyclubje....is moeilijk vandaag!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Anja,ik vind je borduurwerk heel mooi geworden.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOI HOI

    Ja het is zeker errrggg warm.
    Maar goed hoor om met de warmte een kaartje te maken hij is weer erg leuk .
    En ook erg mooi geborduurd .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja wat een leuke kaart heb je gemaakt met al die stansen dat borduurwerkje is ook leuk erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met mooie mallen. En je borduurwerkje ziet er ook super uit hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je borduurwerkje is heel mooi geworden hoor Anja en dat in de knoop zitten van het draad, dat herken ik ook wel.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,

    Mooie kaart geworden in die blauwe kleuren en ondanks dat het niet meeviel is je borduurwerkje prachtig, en je draad steeds in de knoop.....haha, heel herkenbaar

    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan hoor! Leuk zo met die geborduurde rand.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,

    Het is een schitterende kaart geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn reactie iets later ivm mijn vakantie. Super leuk kaartje en leuk dat je meedoet!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Blog :)

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja