zaterdag 20 juli 2013

Trouwkaart

Gisteren is de nieuwe challenge bij  EHI  begonnen
Met een hele leuke thema "Alles mag"
En dit is mijn voorbeeld kaart
Ga ook even kijken op het blog om te kijken wat voor mooie kaarten
de andere DT leden hebben gemaakt
En doe gezellig met ons mee

Deze kaart heb ik opdracht gemaakt voor mijn schoonzus 
Ze wilde graag een boerderijkaart
Omdat de kennis voor wie deze kaart is, een boerderij hebben

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

18 opmerkingen:

  1. Hahaha vind het weer een grappige kaart en je hebt er weer een mooie voorstelling van gemaakt!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En al weer zo'n prachtige afbeelding.
    De geruite hoekjes geven een leuk effect!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en grappige kaart! Het is net een verhaaltje. Zou ik er zo bij kunnen verzinnen.
    Fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja


    Erg leuk zo in het boederij thema,dat gaan ze vast heel leuk vinden .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Wat mooi gedaan, wat leuk de combinatie van stempels, superssss..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Anja, die zal goed ontvangen worden.
    Fijn weekend!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja wat een super leuk kaartje hij is echt gaaf.

    Veel liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer een mooie kaart seg! Die ruitjes passen goed bij het boerderij thema.

    PS: heb je mijn give away al ontvangen? Blijkt dat het niet zo vlot gaat met postpakketten tegenwoordig. Her en der hoor je verhalen van pakjes die niet aankomen of pas na enkele weken opdagen. Is ondertussen een weekje geleden. Ik geef het nog een week tijd, en daarna stuur ik een nieuwe op :-)

    Grts
    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een kaart Anja, je hebt er een héle mooi kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Wat een mooie stempels heb je gebruikt en ingekleurd! een hele leuke beestenboel, het kon zo een foto op een boerderij zijn, Top!
    En heel erg leuk dat je met dit 55 jaar getrouwd kaartje mee doe met de challenge bij Scr@p-Cards. Heel veel groetjes van team lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart !! Mooie stempels heb je gebruikt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk Anja, wat heb je dit er weer mooi voor uitgezocht en gemaakt! Het ziet er heel gaaf en leuk uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja