zaterdag 17 augustus 2013

Flowers

Er is weer een nieuwe uitdaging begonnen bij EHI
En dit is dan mijn voorbeeld kaart

De opdracht is maak een kaart met de deze sketch 

Nou en dat is toch niet moeilijk
Het is een hele leuk sketch om mee te werken
Ga ook even kijken op EHI daar zie je nog meer
leuke voorbeeld kaarten die zijn gemaakt door mijn team genoten
En doe gezellig met ons mee

Met deze kaart doe ik mee bij: kleurenfestijn. bloemen

Allemaal bedankt voor alle lieve en leuke berichten 
op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

19 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Anja. Leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Anja en die mal die je gebruikt hebt is ook heel erg leuk.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en de sketch ook erg leuk.Mooi papier heb je voor je kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Leuke sketch ook waar je heel veel kanten mee op kan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje! Zowel je afbeelding als de hele kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een scheetje is dit ! Echt weer genieten van je prachtige kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje erg leuk geworden ☺

    Gezellig weekend, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,

    Wat een superleuke kaart. Heel schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die schitterend Anja, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat een leuke uitwerking heb jij aan de sketch gegeven, je afdrukje weer super ingekleurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh hoe lief, dat meisje met die bloemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anja, je hebt er weer een plaatje van gemaakt, zo'n simpele schets,dan zo'n prachtige kaart, mooi hoor, jou creatie is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem geweldig je kaartje en nog geweldiger dat je volger bij me bent geworden. Je hebt een schitterend blog en.....een volger rijker.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd, Anja!
    Fijne zondag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie, vrolijke kaart met een super schattige afbeelding erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige voorbeeld kaart Anja,
    goede inspiratie zo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja