zaterdag 10 augustus 2013

Linde



Deze naam slinger heb ik voor onze buren  gemaakt
Zij hebben een prachtige dochter gekregen met de naam Linde
Deze keer heb ik het in de vorm van bloemen gemaakt, met de stempels van Marianne design en de rest met de Slice gesneden



Ik heb er ook weer 2 volgers erbij, Wilma en Karla van harte welkom
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen
Daarnaast heb ik de mooi aantal van 100 volgers gehaald
 Heel gaaf vind ik dit en natuurlijk hoop ik dat er nog veel meer bij komen








Bij Geki Heb ik me deze vintage kaart
Deze prachtige prijzen gewonnen en ondertussen ook al binnen gekregen 

Ik ben er heel blij mee
 en ga er gauw mee aan de slag


Met deze naam slinger doe ik weer graag mee
 met de challenge 7 bij Geki eigen creatie




Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja 

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige naamslinger heb je gemaakt. Leuk om te maken en nog leuker om kado te geven. 100 volgers....Super! En gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke naamslinger zeg, weer eens wat anders dan een geboortekaartje. En gefeliciteerd met het winnen van je prijs en de mijlpaal van 100 volgers.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige slinger Anja. En je kaartje is supermooi dus een verdiende winnaar. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie naamslinger Anja en gefeliciteerd met je mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben helemaal weg van je naamslinger echt gaaf! en je andere kaart ook mooie prijs joh!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een geweldige slinger, heel
    erg mooi gemaakt, en ook nog
    gefeliciteerd dat je met je kaart
    hebt gewonnen ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja

    Gefeliciteerd met je prijs dat ziet er allemaal erg leuk uit.

    En wat een leuk idee zo,n naam slinger erg mooi gemaakt ook .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Prachtige slinger en proficiat met uw prijs, leuk.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Je hebt een prachtige geboorte-slinger gemaakt voor de buren, super dat je een mooie prijs gewonnen hebt en leuk..100 volgers !! liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit supermooi gemaakt Anja, helemaal geweldig. En gefeliciteerd met je prijs, is ook een prachtige kaart die je hebt gemaakt. Tof voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooi slinger, helemaal top. En gefeliciteerd met je super leuke prijs.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi ANja, Wat een gave slinger heb je gemaakt en van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja, prachtig is de slinger voor Linde, wat een mooie naam trouwens, jij hebt wel iets heel bijzonders gemaakt, petje af hoor.
    Leuk dat je prijsjes hebt gewonnen, van harte daarmee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje is het weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijs Anja,mooie slinger heb je gemaakt zullen ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige naamslinger, Anja!
    En gefeliciteerd met je prijs, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd met het winnen van een prijs.
    de slinger ziet er heel mooi uit. zo lief met afbeeldingen erbij
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige slinger zeg!!!
    super mooi

    en je kaart zag er ook al zo leuk uit met die korfballers erop!
    zo gaaf
    hier in huis korfballen ze alle 4 en mijn dochter riep meteen die stempel moet je ook hebben!!

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zeg, ik heb al lang geen naamslinger meer gezien. Deze is wel erg leuk en mooi zeg! Je vintagekaart is prachtig, geen wonder dat je daar mee gewonnen hebt.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je prijs wat een prachtige naamslinger heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuke naamslinger. Daar zullen de buren wel heel blij mee zijn. En het vintage kaartje is heel erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Anja, prachtig mooie slinger heb je gemaakt voor de buren. Fijn te lezen dat je het prijsje hebt ontvangen en bedankt weer voor het meedoen van onze challenge bij GeKi.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja