zondag 8 september 2013

Ben er weer . . . .

Na 3 weken heerlijke vakantie
We zijn heerlijk met de caravan weg geweest

Ik heb niet veel geknutseld
 Maar wel een paar dingetjes gemaakt
Zoals deze kerstkaarten pakket van 3 kaarten, van Nel van Veen

 Ook deze kaart was een pakketje die ik op de beurs gekregen had
 Ik vind dit erg makkelijk om mee te nemen op vakantie
Je hoef dan alleen je schaar, pincet, snijmat, liniaal en lijm mee te nemen

Ik had wel mijn verf spullen mee genomen
 
en heb een paar stempels ingekleurd

Tijden mijn vakantie heb ik dit prachtige pakket binnen gekregen van Kleurenfestijn.
Ik vind hem heel gaaf en ben heel blij met deze prijs
Met deze kaart heb ik de callenge van juli gewonnen bij Kleurenfestijn.


Van Coby, die ik ontmoet heb op de camping
Kreeg ik deze leuke lintjes, Zomaar spontaan. Leuk hé
Coby maakt ook kaarten, we hadden dus een hele leuke klik

Ik zag dat ik een volger bij heb.
Jolanda, leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

 Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve en leuke reacties
Op mijn kaarten die ik tijdens mijn vakantie geplaatst had
Deze had ik van te voren in "schema" gezet

Ik kom zo snel mogelijk bij jouw op je blog kijken


Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

18 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    wat een gezellige post om te lezen! Je vakantie was top zo te zien aan de foto's. Een en al gezelligheid.
    Ja, die goody bag was geweldig he? Kreeg je alleen als je online had geboekt en alleen de stempel al, heb je je kaartje bijna terug...
    Je kerstkaart is echt prachtig geworden!
    En het pakket dat je gewonnen hebt is super Veel plezier ermee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug, zo te zien heb je het fijn gehad en inderdaad ook nog prachtig weer.
    Leuk cadeau heb je gekregen.

    Fijne zondag nog.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen allemaal en leuke foto's ook, mooie caravan en tent om zo lekker te zitten.
    Kaartje is ook weer leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's Anja. Zo te zien heb je van je vakantie genoten.
    De gemaakte kaartjes zien er super uit.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Hele leuke spulletjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto,s Anja en ja,leuke dingen zaten er in de goody bag
    Ik was op Zaterdag in Zwolle,ook veel gekocht en gekregen.
    Thuis pakte ik de tassen uit en vond daar ook allerlei leuke dingetjes bij gekregen van de verkoopsters.
    Ik ging altijd naar Uterecht maar ga volgend jaar weer lekker naar Zwolle.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en gezellig foto verslag
    heb je gemaakt, zo leuk om te zien,
    en wat fijn dat jullie het zo leuk
    hebben gehad, dat doet gewoon goed.
    En wat een idee om je kat mee te
    nemen, hoort er gewoon bij en als ze
    niet weg loopt kan het prima ☺
    Je kaartjes zijn ook heel leuk, fijn
    dat je toch nog zo creatief bezig
    kon zijn in je vakantie en ook nog
    genoten van de beurs !

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,

    Wat heerlijk he ff er tussen uit op vakantie! en zo te zien heb je niet stil gezeten! Wat heerlijk om mee te mogen genieten met de foto's. en wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Ik wens je een fijne avond.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja, wat ziet dat er gezellig uit. Het zal niet meevallen om weer in je dagelijkse ritme te komen. Ik vind de gemaakte dingen in ieder geval super! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom thuis Anja en wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten en zo leuk dat de poes ook meekon, ik vind je kaartjes schitterend en wat een gave prijs heb je gewonnen, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,

    Welkom thuis. Heerlijk zo'n leuke vakantie. Mooi foto's ook.
    Proficiat met je prijsje.

    Je kaartjes zijn super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,

    Welkom thuis. Heerlijk zo'n leuke vakantie. Mooi foto's ook.
    Proficiat met je prijsje.

    Je kaartjes zijn super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HeyAnja,

    Wat leuk dat Siske mee kon naar de camping en wat fijn dat het goed is gegaan! Erg leuk om te lezen!
    Nog bedankt voor je complimenten voor mijn kaarten, altijd leuk om te lezen vind ik.
    Leuke kaarten ook die je met de pakketten hebt gemaakt. Das inderdaad wel makkelijk op vakantie zo'n pakketje mee te nemen, dan kun je toch nog iets freubelen. Ik heb altijd een Tupperware doosje mee waar wat kaarten in zitten om af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    Wat een leuke post, je vakantie is goed geslaagd zo te zien, wat knap dat je poes achter de gaas bleef...lekker naar Zwolle geweest, leuke goodybag, ook nog mooie kaarten gemaakt én een prachtige prijs gewonnen, jij kunt weer lekker aan de slag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er gezellig uit. Fijn dat jullie zo genoten hebben!
    Leuke karten heb je gemaakt en natuurlijk nog gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaat de tijd toch snel he de vakantie is alweer voorbij.
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je prijs Anja.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezelligheid allemaal Anja en ook nog lekker verwend. Supers!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kusje!!!! Voor mijn kleine zusje!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja