zaterdag 28 september 2013

Best Friend Forever

Laatst zag ik op een blog,
 Sorry ik weet niet meer bij wie,  een shaduwdoosje
O, wat leuk. Die ga ik ook maken
en het is ook heel leuk om te maken 

en dit is hem geworden

Er is ook weer een nieuwe Challenge is weer begonnen EHI
Met dit keer als thema Dierendag
En doe gezellig mee

Met deze kaart doe ik mee bij:http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ Alles mag

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties 
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

21 opmerkingen:

  1. Wat een super creatie heb je gemaakt en alles mooi verwerkt met je aankleding van de kaart!
    De kleuren zijn ook fantastisch, het is er weer een om van te genieten!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anja,ja dit staat bij mij ook nog op het verlanglijstje.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Wat een leuk model is dit, je hebt een schattig kaartje gemaakt, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit Anja!
    Ben je ook al bezig voor de kerst? Jou kennende worden het schilderijtjes!!

    xxx van je Zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi

    Wat leuk zo een doosje .
    Erg mooi gemaakt ook weer .
    Dat stempeltje is ook er leuk en prachtig ingekleurd .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja. Leuk, lief kaartje. Mooi afdrukje heb je gebruikt. Leuk met de strikmal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Anja. Leuke digi en lieve kleurtjes.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superschattig schitterend kaartje Anja, ik vind hem supermooi, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een alleraardigste digi gebruikt Anja op deze leuke kaart! Prachtige uitvoering van je geheel, mooie kleuren!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Anja. Ziet er super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Anja,
    leuk zeg!! Deze stempel heb ik gewonnen en ligt klaar om er en kaartje mee te maken. Maar door het moei weer is er niets van gekomen. Misschien morgen!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh Anja wat is ie mooi zoveel mooie details er op.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar het vandaan komt is misschien niet zo belangrijk.....wat wel belangrijk is dat het PLEZIER van dit MOOIE schaduwdoosje "af"spat.....en zo LIEF. Heel MOOI gemaakt Anja.
    Fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er weer een super lief kaartje van gemaakt in deze heerlijke zachte kleuren.
    Het model vind ik ook erg leuk.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend mooi kaart is dit geworden. De kleuren zijn ook helemaal geweldig.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi Anja, super gedaan , zo zacht van kleur , top
    Grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Anja, lieve kleurtjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja