woensdag 30 oktober 2013

Hello

Gisteren kregen we de uitslag van Siske der bloed onderzoek
Haar Niertjes, lever en suiker is goed
Ze heeft dus alleen 1  vergrote schildklier
En daar wordt ze a.s maandag aan geopereerd.
Maandag nog een vervelend dagje dus, voor mij en voor Siske
Maar ze kan heel goed met 1 schildklier leven
Katten hebben namelijk 2 schildklieren

 Dan de kaart
Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor schoonzus en zwager
Hun buren  hebben dochter gekregen
Ik vond het wel weer leuk om een schaduw kaart te maken


Bedankt voor alle lieve  reacties
Ik heb ze met plezier gelezen.

Groetjes, Anja



19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anja En maandag sterkte met Siske.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje, Anja, en veel beterschap voor jullie Siske!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Anja. En sterkte met Siske maandag.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat naar voor je en voor je kat...ik ga duimen dat ie gauw erbovenop komt en dat alles goedgaat! Daarentegen is je kaart op en top baby!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig babykaartje is het geworden,
    Nu maar hopen dat Siska weer snel de oude is na de operatie.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    WOW..prachtige babykaart heb je gemaakt en hoop dat alles goed komt met Siske, sterkte..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Anja,
    Je hebt een prachtige babykaart gemaakt. Mooi gedaan. En ik wens je sterkte met de operatie van je lieveling. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje en sterkte met de poes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow wat een schitterende kaart ☺
    Suc6 maandag met de operatie !
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en heel veel succes maandag.Toch altijd vervelend als ze onder narcose moeten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beeldschone kaart Anja...leuk gedaan!
    Sterkte met Siske.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, die tag is ook errug leuk erbij! Sneu dat de kat onder het mes moet, hopelijk snel opknappen heen en lekker verwend worden door het vrouwtje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,
    och wat sneu voor Siske, heel veel beterschap !
    Prachtige kaart,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je kaartje schitterend Anja, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja heeel veel sterkte met Siske, zal een kaarsje voor haar opsteken. Je kaart is prachtig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja