zaterdag 12 oktober 2013

Jarig

Deze kaart heb ik voor een speciaal iemand gemaakt
Ik kan alleen nog niet zeggen wie
Maar ik denk dat ze hem heel leuk vind als ie op haar deur mat valt

Met deze kaart doe ik mee bij
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/  Vintage stijl in 2 kleuren
Ik heb gekozen voor bruin/roze
Alles mag

Dit is ook mijn voorbeeld kaart voor EHI 
De opdracht is:
Maak een kaart met deze sketch
Ik heb de sketch een gedraaid
Ga ook even kijken op het EHI blog
Wat voor prachtige kaarten de andere DT- leden gemaakt hebben

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

21 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Anja. Een hele leuke digi en de bloemen zijn echte blikvangers.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi zeg!! prachtige kleur heel apart!! Beeldschone verjaardagskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje.
    Ben blij dat ik niet van dat lange haar heb als op de afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige verjaardagskaart heb je gemaakt en ook de kleuren die je gebruikt hebt vind ik perfect bij elkaar passen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    wat een leuke kaart! De Bestie doet me denken aan mijn dochter. Zij heeft bij een vriendin die de kappersopleiding doet een veertje in haar haar laten zetten. Heel lang ook en dat geeft een heel leuk effect. Net als hier in de vlecht.
    Echt supers!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Anja,en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    WOW...wat een prachtige kaart, erg mooi ingekleurd en afgewerkt, liefs van Ans..fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,

    Super leuke kaartje.

    Ook je vorige kaartjes zijn super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anja, En wat een bos haar. Niet te geloven ik had vroeger heel dikke lange vlechten. Die werden door de jongens achter ons, nog al eens in de inktpotjes, die vroeger in de banken zaten, gestopt. Resultaat, Jurk en hemd met inktvlekken, Mijn Moeder woest en ik naar mijn kamer !!!! Herinneringen zijn niet altijd leuk. Maar je kaart wel.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, mooi gemaakt!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk kaartje.
    Mooi stempeltje en hele mooie kleurtjes.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anja,
    Ik zou het helemaal niet erg vinden om dit MOOIE kaartje op de deurmat te zien vallen ☺☺☺.
    Nog een fijne avond en alvast een hele fijne en gezellige ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart met deze lieve digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja

    Wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Leuk die bloemen zo .
    Fijne zondag groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap hoor, ik vind hem weer helemaal geweldig, leuk voor degene die hem krijgt, fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend Anja!! Mooie kleurencombi! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart, super die Bestie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a great card, I love it.
    Thank you for joining us at Besties Challenge.
    Hugs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi kaartje, love the collors
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja