donderdag 3 oktober 2013

Je leeftijd


Wat is het toch nog lekker weer hé
Ja de wind is wel een beetje fris
Maar bij ons achter in de tuin uit de wind kan je heerlijk vertoeven

Vanavond was ik even in tuin, toen zag ik een egeltje voorbij schuiven
Zo leuk. of het blijvend is weet ik niet
Het is voor het eerst dat ik de egel  in onze tuin gezien heb


Nu de kaart, een mannen kaart
Deze stempel vind ik zo leuk 
Met deze kaart wil ik me doen bij:
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ mannenkaart met stempel
Bedankt weer voor alle reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

25 opmerkingen:

  1. En daar hebbe nwe onze prof in mannenkaarten weer!!! echt weer een super creatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja
    Wat leuk voor je dat je een egeltje in het echt hebt gezien, hier lopen ze altijd volop in de tuinen.
    Je kaart is schitterend zeg, mooi papier, gave stempel, de tekst is er ook geweldig bij, dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gave tekst en kaart Anja. Die leeftijd doet er ook niet toe. Dat je aan iemand denkt wel.gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja

    Ach die egeltjes zien er zo schattig uit en weet je dat ze ook nog heel snel kunnen lopen >
    Prachtige mannenkaart heb je weer gemaakt en de tekst erop is ook weer zo leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Meestal als je een egeltje in de tuin hebt dan komt hij zeker vaker, wij hebben ook een hele tijd een egeltje in de tuin gehad.
    Je kaartje is weer hartstikke leuk geworden, een echte mannenkaart.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje heb je weer gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontzettende leuke kaart, toepasselijk!!! gaaf.
    ooo...wat leuk, een egeltje.
    en wie weet....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Anja. Mooie tekst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf Anja...leuk gedaan en een prachtige kleur en leuke details erop.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart Anja !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige mannenkaart is dit, mooie stempels en leuk in de blauwe kleur, leuk dat er een egeltje in de tuin zat..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk kaartje met gave stempels.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja, lukt jou goed hoor een mannen kaart. Mij al te vaak niet!
    Prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahah, erg stoer zo met dat mannetje en die tekst!! Mooie kaart hoor! Altijd om een egeltje in je tuin te zien hè?! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Anja,
    wat een enig kaartje!! Leuke man! Hihihi.
    En ja die egeltjes schuiven hoer ook regelmatig door de tuin. ZO leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! Ik vind die stempel ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie mannenkaart Anja en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een gave mannenkaart Anja.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja, wat is tie leuk! Gave kleuren, gave digi, gave afwerking. Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zit met een glimlach naar je kaart te kijken. Leuk! bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave mannenkaart. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja