maandag 28 oktober 2013

Kadootjes

Vorige week was ik met Siske naar de dierenarts geweest want ze moest voor de jaarlijkse prik
Siske at nog wel goed alleen knabbeltjes wilde ze niet zo goed meer eten
Dus we hadden het vermoede dat het door tandsteen kwam
Tenslotte is ze al 16 jaar
Vandaag Moest Siske dus naar de dierenarts voor tandsteen behandeling
Ik vind het altijd zo zielig, moet ze nuchter zijn
Maar dan loopt ze de hele ochtend om je heen te draaien voor eten
En ze snap er niks van waarom ze geen eten krijgt
Maar uiteindelijk Siske weggebracht, werd ik na 20 minuten al gebeld
De dierenarts zei: ik denk dat er meer met Siske aan de hand is dan alleen tandsteen
Ze heeft er wel iets last van tandsteen,  maar niet zoveel
Ik voel bij Siske een vergroten schildklier, ging hij verder
Maar dan moest er eerst bloed geprikt worden en opgestuurd worden naar het lab.
Dus dat gingen ze eerst doen en dan hoor ik van de week de uitslag
Als het inderdaad zo is, gaan ze de schildklier bij Siske verwijderen
Met haar bloed wordt gelijk ook en test gedaan voor niertjes en lever
Daar krijgen de meeste oude katten last van
Afwachten maar. Siske had toch een klein roesje gehad en was helemaal in de war
Zo zielig
Dan nu mijn kaart
Een kerstkaart, ik heb er dit jaar nog niet zoveel gemaakt
Nog niet echt aan toe gekomen
Met deze kaart doe ik mee
Ik heb er ook een volger bij Judith welkom
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Morgen kom ik mijn blogrondje weer doen
Ik ben er nog niet aan toe gekomen

Groetjes, Anja
2e geworden 
3e geworden

31 opmerkingen:

  1. Hallo Anja,
    Woooow wat een PRACHTIG kaartje is dit met een wel hele MOOIE Bestie.
    LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
    Enneh.....ik hoop voor je dat het met Siske allemaal mee valt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Anja zo mooi ingekleurd, ik hoop dat siske weer gauw op knapt. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ik hoop dat het meevalt voor Siske.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, Anja. En beterschap met jullie kat, hopelijk valt het allemaal mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Anja. Ik vind 'm heel mooi.
    Veel beterschap met Siske.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Leuke besties kaart heb je gemaakt,en mooi ook in dit felle blauw.
    Ik hoop dat het met Siske allemaal blijkt mee te vallen en ze snel weer opknapt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo he!!!! das een kanjer van een kerstkaart, heel mooi gedaan en leuk paapier heb je gecombineerd! Zielig voor je huisdier.... hoop dat het goedkomt ondanks de leeftijd.. sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zien er super uit.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,

    Hopelijk komt het allemaal goed met Siske.

    Prachtige kaart. super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Anja.
    Heel veel succes met de poes, zielig al s ze dingetjes gaan mankeren. Ik heb ook zo'n oudje thuis, ruim 18.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje, heel leuk gedaan, en sterkte met de poes gewenst
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Op de eerste plaats heel veel sterkte met Siske, ik hoop dat het meevalt, maar op die leeftijd is een operatie ook heftig..
    Je kaartje is schattig, ik vind de kleine bloemetjes zó lief, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat sneu dan voor jullie en Siske....sterkte ermee en we lezen vast wel hoe het afloopt! Je kaartje is prachtig Anja, de kleur, de sketch, een prachtig resultaat! Je mannenkaart heb ik even gemist maar ik wil nog wel even zeggen hoe gaaf ik hem ook vind!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart!
    Sterkte met Siske!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Anja en nog in mijn lievelingskleur ook. De afwerking is ook weer schitterend. Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls designs en de NKU! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh dat is altijd zo sneu, maar wel
    fijn dat ze nu weten wat er aan de
    hand is en dat er wat aan gedaan
    wordt !
    Je kaartje is weer helemaal super ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje weer Anja. Je maakte er veel werk van, maar ik vind hem schitterend. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zielig voor zo'n beestje he? Maar als het beter voor d'r is, dan moet het maar. Alsof je zelf die prikken krijgt zei Sanne gisteren nog. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach Anja wat zielig voor je kat, dat gaat je een hoop centjes kosten meid, maar dat heb je er wel voor over toch?
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt, mooie kleuren, gaaf gemaakt, sterkte met de kat hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He Anja,

    Leuk je weer te zien met deze mooie kaart. Waar een vergissing al niet goed voor kan zijn. Fijn dat je meedoet met de Dutch Besties en graag tot een volgende keer.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorry ik vergat je nog sterkte te wensen met de poes. Na zo'n 16 jaar ben je daar helemaal mee vergroeid en kun je ze ook niet meer zo goed missen.

    gr.Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kaart met mooie afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Anja en sterkte met je kat.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Anja,
    wat zielig voor Siske!! En ze is eigenlijk al hoogbejaard! Sterkte ermee.
    Je kaart is weer helemaal top! Mooi met die bloemen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anja,

    wat een lief kaartje heb je gemaakt met erg leuke details.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls designs en ik wens je dan ook succes,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anja,

    succes ook met je poezenbeest, wij hebben er hier ook 2 en het blijft altijd zielig dat dierenarts verhaal.

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow...wat mooi ingekleurd!
    prachtig geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anja,
    Wat sneu je poes. Hopelijk wordt ze snel beter.
    Maar je Bestie kaart is echt super mooi. Vind de kleuren echt mooi zo!!
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.Prachtig!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU,veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. schitterende kaart!
    bedankt voor je deelname bij de NKU:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja