zaterdag 19 oktober 2013

Mirjam 50


Deze kaart heb ik opdracht van Jolanda gemaakt
Mirjam een vriendin van haar en wordt 50
Jolanda vertelde dat ze de kaart van Marlies heel mooi vond
of ik ook zoiets wilde maken
Ondanks dat Jolanda zelf ook kaarten maakt
Had ze er nu geen tijd om zelf één te maken

Jolanda vertelde ook dat Mirjan in een koor zingt
Vandaar deze leuke zangeres van kenny k op de kaart

Ellie,carla en viera , van harte welkom
Leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

20 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje en leuke tekst
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Anja, en wat een geinige tekst. Mooi ook die rozet in de vorm van een hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo leuk Anja,grappige tekst ook.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt,erg leuk dit plaatje als je in een koor zingt
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart,helemaal toppie vind ik het .Moest gelijk lachen vooral ook de teksten die je erbij heb gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt Anja. De zangeres ga ik op internet zoeken om te downloaden. Lukt me vast niet, maar ik heb hem pas 6 september volgend jaar nodig . Mijn vriendin-overbuur zingt ook al - ik geloof haar hele leven - in een koor.
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele vrolijke kaart en echt geweldig gemaakt.. Dat hart vindt ik ook helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Superleuke kaart,mooie digi, super de tekst en leuk het hart, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,

    Superleuk gedaan. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf is die je kaart Anja, top daar zal de vriendin van Jolanda wel heel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Anja en een leuke stempel heb je gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart Anja. Heel origineel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke energieke grappige kaart :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW, Anja, jij gaat als een speer zeg. Ik heb weer heel veel mooie creaties gemist, waaronder je theedoosje. En deze kaart is ook alweer zo mooi!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Anja,
    dit is een heel leuke kaart zeg! EN zo toepasselijk met het afdrukje, de zangeres... Ook het hart met de 50 vind ik gaaf..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww, echt super leuke 50 + kaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een leuke kaart. Altijd leuk om het zo persoonlijk te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, leuke mallen en stempel gebruikt. Echt gaaf!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja