zaterdag 26 oktober 2013

Proficiat

Een mannenkaart dit keer
Je kan wel zien dat ik nog een beetje met de herfst kleuren bezig bent
Alhoewel het met deze kaart niet de bedoeling was

Deze kaart is de voorbeeld kaart voor de nieuwe uitdaging bij EHI
De opdracht is: verjaardagskaart
Ga ook even kijken op het EHI blog
Wat voor mooie kaarten de andere DT-leden gemaakt hebben


Met deze kaart doe ik mee bij:
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen.

Groetjes, Anja

32 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er super uit Anja. Leuke mallen en veel details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Je kaartje is echt prachtig. Ga deze keer ook weer proberen om mee te doen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart Anja en die tekst is helemaal toppie haha!
    Leuke details erop...een echte mannenkaart.
    Liefs en fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave mannenkaart in herfstkleuren Anja. Supergoed gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke mannenkaart! mooie kleutinten heb je gebruikt! groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie mannenkaart vind deze kaarten altijd moeilijk te maken maar die Anjou is erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja, je was vanmorgen al vroeg op zag ik, hi hi. Je mannenkaart is weer prachtig, en ik vind ook dat er op mannenkaart best een paar bloemetjes mogen. Heeeel mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke mannekaart! Leuk zo de auto op de label!!!
    Kan goed deze herfsttinten voor een mannenkaart!!! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke mannenkaart en de tekst vind ik geweldig!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat een prachtige mannenkaart in hele mooie kleuren..fijn weekend,liefs van Ans.

    p.s. er is een foutje in je titel geslopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie weer leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt , en de tekst is idd erg leuk fijn dat je mee doet bij Nadia's Blog. Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja, jij hebt je aan je woord gehouden om mee te doen aan Nadia's challenge, dank je wel daarvoor, je kaart is prachtig, de stiksteekjes zijn héél goed te zien op deze mooie mannenkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk Anja, heerlijk dat robuuste kraftpapier! Ik ga er nog even over nadenken waar ik mee ga komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Anja, ik vind hem super. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke mannenkaart!! Gaaf dat er weer verschillende felicitatiekaarten gemaakt zijn.
    Mooi in de herfstkleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte mannen kaart leuk hoor en er is ook zo veel op te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een gave stoere mannenkaart Anja.


    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige combinatie heb je gebruikt echt zo leuk om dit in allemaal in je kaart te verwerken.....schitterend!
    En ook de kleuren zijn heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaartje heel erg leuk,
    die kleuren kunnen toch altijd wel
    vind ik.
    Je hebt een letter teveel trouwens
    in je blogtitel ;)
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een prachtige kaart geworden.Leuke details .
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een stoere en geweldige mannenkaart Anja!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie kaart, Anja.
    Alleen moet je mij een beetje helpen. Ik kan geen brads erop vinden?
    Bedankt voor het meedoen bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi,
    leuke mannenkaart ! Het is toch altijd moeilijk een leuke mannenkaart te maken vind ik .... deze is goed gelukt !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dit is leuk, toch wel stoer. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hallo anja
    Je hebt een stoere kaart gemaakt en de stiksteekjes zijn goed te zien
    Bedankt dat je meedoet met nadia's challenge
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een gave stoere kaart. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja