zondag 6 oktober 2013

Vijftig


Je zal wel denken, alweer een kaart
Wij hebben heel veel feestjes momenteel
En daar hoort een kaart bij, toch!

Over een paar dagen wordt Marlies 50
Gisteren hebben we het feest van Marlies gehad 
Was erg gezellig en lekker gegeten
We hebben tot 10 uur buiten gezetten
Wel onder een terrasheater, maar het was goed te doen
En dit is de kaart die ik voor Marlies heb gemaakt


Met deze kaart wil ik mee doen bij:
http://scrapmydream.blogspot.nl/ pareltjes-lint-plaatje

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

6 opmerkingen:

  1. Deze is ook al weer leuk !!!!
    Lekker hoor, al die feestjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anja,
    nou, dat dacht ik niet, maar toen ik nar beneden scrolde, snapte ik wat je bedoelde.
    Wat een leuke kaarten, de laatste drie! Je bent sneller dan het licht, of in elk geval mijn licht, hihihi. Mijn weekend zit erg vol, vandaar.
    Maar die voor Jolanda is supermooi!! Leuk met dat echte theezakje. En de kaart voor je tante Nel en oom Jan is ook gaaf!! Mooie kleuren en het afdrukje is super. Deze kaart is ook helemaal gaaf!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Anja,leuke kleuren en details.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor Marlies An,
    En die van Ed, zal hem even doorsturen hihihi!!
    Leuke kaarten weer gemaakt Sis, als ik voor je moet knippen voor kerstkaarten, moet je het zeggen hoor!!

    Tot snel...xxx Je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties Anja!! Deze kaart voor Marlies is ook supers!!! Hier zal ze wel blij mee zijn. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Anja!
    Die rozet is kunstig gevouwen, een hoop werk, denk ik?

    Bedankt dat je bij SMD mee wilde spelen met de bingo.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja