zaterdag 23 november 2013

Pas goed op jezelf


Bij EHI is een nieuwe challenge begonnen
Met dit keer als opdracht een beterschap kaartje
Dit is dan mijn voorbeeld kaartje

Doe gezellig mee en ga even kijken op het blog van EHI
Dan zie je nog meer prachtige voorbeeld kaartjes

Leny, Claudia, Jolanda, Gea, Linda en Anita
Bedankt voor jullie kaarten
Ik kon ze niet laten liggen tot mijn verjaardag
Veel te nieuwsgierig :-) 

Daarnaast wil ik mijn nieuwe volgers 
Annelies en Linda welkom heten
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Met deze kaart doe ik mee bij:

Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart weer !!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart Anja met een grappig plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo leuk Anja,als je dit kaartje krijgt ben je gelijk weer op geknapt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja

    Grappig plaatje heb je gebruikt voor je beterschap kaartje.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een vrolijke en gezellige
    kaart, heel leuk !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaart! Deze geeft zeker een big smile bij de zieke die hem zal ontvangen! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattige beterschap kaart Anja. Ik wed dat je met die kaart je gelijk al beter voelt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart met een grappig plaatje;
    Mooi gemaakt Anja.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart,mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een superleuke beterschapskaart, volgens mij is dit van Marij rahder,ze heeft zulke leuke knipvellen, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaart met een super stempel, echt heel grappig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart met heel veel te zien!
    Je kaart is vandaag op de bus gegaan. Heel vreemd: hier wordt wel op maandag post bezorgd, maar de post wordt hier niet op zondag opgehaald. Op de brievenbus stond dat de lichting op maandag na 17.00 uur is. Nou ja, dan ben ik nog op tijd....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje. Heel mooi en toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappig plaatje en leuk kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer super je kaartje Anja, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja, beter laat dan nooit, ik kom even zeggen dat je beterschap kaart super is, wat is er veel te zien, het plaatje erbij is geweldig.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Prachtige kaart, leuke stempel !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grappig kaartje, Anja, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Grappige kaart Anja ! Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier wordt je toch weer snel beter door? Hele leuke kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja