zondag 10 november 2013

Trouwen

Bij Cards and scrap zag ik een leuke workshop
Ik ben deze pop up kaart gelijk gaan maken
Voor Oscar en Salina, zij zijn afgelopen vrijdag getrouwd





Op deze foto zie je de pop up kaart in elkaar gevouwen. Zodat ie in een enveloppe kan 


Mijn inspiratie heb ik van hun eigen trouw kaart afgehaald
En dit idee heb ik eigenlijk bij Gerjanne vandaan
Dit heb ik een keer gezien op haar blog
Heel leuk en ook heel persoonlijk




 Toevallig had ik net het mannendesignpapier van MD gekocht
en daar zit het spijkerstofpapier in
Het deisignpapier van hout is scrappapier
Helaas had ik geen lichtere versie, zoals op de trouwkaart




De label heb ik van de trouwkaart afgehaald
Al je goed kijkt zie je op de trouwkaart een gaatje zitten. Daar zat de label












Hier dan een foto met op de achtergrond de tortelduifjes
(De binnenkant van hun trouwkaart)




En dan het  prachtig paar
Op hun trouwdag
Wat zien ze er schitterend uit hé


Marian, leuk dat je volger bent geworden
En dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen
Ik kom zo even op jouw blog kijken

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. Wooooow Anja.....wat een PRACHTIG PERSOONLIJK kaartje heb je gemaakt voor het bruidspaar.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, Anja. Heel leuk zo'n persoonlijk kaartje, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat schitterend gemaakt,
    heel leuk om de trouwkaart erin
    terug te laten komen. Ik heb dat ook
    al eens op GerJanne haar blog
    gezien, ze zit wel goede ideeën hihi ☺
    Gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het schitterend gemaakt!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en ook veel werk denk ik zo,maar dan heb je ook wat. Het bruidspaar mag er ook zijn schitterend.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er prachtig uit Anja. Een heel tof modelletje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een heeeele leuke kaart geworden en heel persoonlijk. Superleuk dat je het labeltje hebt hergebruikt.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    Wat een superleuke kaart, mooi model en leuk om je te laten inspireren door hun trouwkaart,wat een mooie foto van een prachtig bruidspaar,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Anja,
    wat een schitterende en persoonlijke kaart heb je gemaakt! En ik weet zeker dat het bruidspaar het super zal vinden. Leuk dat ik je op een idee heb gebracht. Dat maakt bloggen nu zo leuk, om geïnspireerd te worden door elkaar. En ik moest echt even lachen om het gaatje in hun eigen trouwkaart! Superleuk gedaan! En dat herkennen ze meteen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart leuk dat je ook hun kaart heb laten terug komen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja

    Wat super leuk gedaan zo .
    en dat papier is ook zo super dat past zeker precies bij hun trouwkaart .
    Enne erg mooie jurk heeft de bruid aan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit super gemaakt Anja, helemaal geweldig en zo leuk om het trouwkaartje als voorbeeld te gebruiken, ik vind hem echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto en wat zag ze er prachtig uit!
    Je kaart is ook leuk bedacht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig prachtig kaartje!!
    Super mooi!!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie creatie heb je gemaakt !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal toppie gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie en persoonlijke kaart heb je gemaakt. Echt prachtig!!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk gedaan! En wat leuk om het label van de trouwkaart te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww wat een dotje en super gaaf samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja wat een schitterend mooie trouw-pop up kaart. Heeel erg mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ikm had hem al in het echt gezien, maar ik vind hem nog steeds schitterend gemaakt!!
    Ik heb een hele creatieve lieve zus!!

    Xussies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk!!! Dat jeans papier is ook helemaal geweldig, moet ik absoluut ook gaan halen! Dat het terug komt in hun trouwkaart is dan helemaal een match made in heaven.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Anja..... helaas kun je met deze kaart niet meedoen met de challenge bij CCC, omdat je de kaart eerder op je blog hebt geplaatst dan de challenge gestart is; ook al is het maar een halve dag.... we moeten ergens een grens trekken; sorry!!!
    Je hebt nog bijna een week de tijd om een nieuwe te maken *grijns*.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi en wat een werk heb je er denk ik aan gehad, heel mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja