zondag 29 december 2013

Blauwe vintage kerstkaart

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad?
Heerlijk genoten van de cadeautjes, het lekkere eten en gezelligheid
Wij ook :-))

Deze kerstkaart heb ongeveer een 2 weken geleden
 gemaakt voor mijn collega
Zij had er nog één nodig om te versturen

De kaart stond al een tijdje in de wacht
Want deze kaart is  tevens  als reminder voor de challenge bij KIC    Kerstkaart


Het plaatje heb ik van Pinterest afgehaald
Hier en daar een beetje gescheurd en verfrommeld

Een stans van MD met strik en Brad

Lint van MD , in het midden plakparels geplakt


Juanita, Leuk dat je volger bent geworden
En dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Fijne jaarwisseling en alle beste wensen voor 2014

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Leuke kerstkaart!
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig en vooral gezond 2014.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anja. Ik vind 'm supermooi.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze kaart mooi gemaakt,
    en dat hartje eraan is zo schattig !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja. Leuk,lekker vintage. Mooie sterren!. leuke afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Je kaartje ziet er echt Vintage uit, mooi plaatje, leuk papier en afwerking, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart, echt een 'oud'gevoel geeft dit kaartje. erg mooi ook die bloemen onderin.
    mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja