zondag 22 december 2013

De mooiste tijd van het jaar

Zo, ik ben in een iets rustige vaarwater gekomen met kerstkaarten maken
Deze is voor volgend jaar

Met deze kaart doe ik mee met de volgende Challenge:


Ik was laats bij mijn vriendin 
en ze vond mijn blog heel mooi
Maar vond ook dat ik meer details van mijn kaart moest laten zien


Hier een close-up van de bloemen




En deze stempel van Besties
Heb ik ingekleurd met h2o twinkling
En met Stickles heb ik de strikken, muts, randje en balletjes
gedaan om extra bling bling te krijgen

Jacqueline Leuk dat je volger bent geworden
Welkom en dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

27 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje met mooie bling, bling accenten!

    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beauty van een kaart,prachtig ingekleurd en leuk met de glitters.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anja,heb er vanmorgen ook nog een zitten maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha....wat meer details laten zien...het heeft wel wat om zo ook foto's te maken.
    mooie kaart en die combinatie van kleuren....ik zou er zelf niet opkomen, ik vind ze wel goed staan.
    mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Anja. Je vriendin heeft gelijk. Mooi om die details zo te zien. Leuk dat je meedoet bij de challenge van Knutsels en Kadootjes
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Anja en ook erg moi ingeklurd. Leuk die detailfoto's.Hele fijne feestdagen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje , mooi gedaan.
    Hobbygroetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anja
    Iedereen doet het op zijn eigen manier zijn creaties laten zien.
    Ik ben zuinig met mijn blog, want als je geen ruimte meer hebt, ja dan moet je het kopen en dat ga ik dus niet doen.
    Je kaart is prachtig zo mooi met dat roze en zwart, het is een plaatje om te zien.Fijne feestdagen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Anja en leuk dat je mee doet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat een prachtige kaart, mooie kleuren, leuk de detailfoto's wij willen graag alles zien..hihi..
    Wens je gezellige Kerstdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Goed zeg van je vriendin om meer details te laten zien! En jij hebt alvast een prachtige kerstkaart voor volgend jaar! kijk daar kunnen mede bloggers een voorbeeld aan nemen!
    die nu nog druk met de kerstkaarten voor dit jaar bezig zijn!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gedaan. Ook je vorige kaartjes zijn supermooi.

    Ik wens jouw en je familie alvast Fijne Feestdagen en alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gedaan Anja...het is een lust voor het oog! Prachtige details zitten erop en ook heel mooi op de foto gezet.
    Fijne feestdagen gewenst voor jou en je familie. Ook een goed en creatief 2014.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kaartje en wat een schattig afdrukje met de stickles.
    Wat een goed advies van je vriendin en ik vind het altijd weer leuk om de detail foto's te bewonderen.
    Bedankt voor het meedoen van Cards en scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Anja. Hele mooie kleuren en de digi is superleuk ingekleurd.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls.
    Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart! Leuk om alle details nu ook goed te kunnen zien! Hij is echt prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wouw een mooie kaart zeg, ik wens jou en je familie een hele fijne kerst!! en een supergezond 2014
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een schitterende kaart, en de
    foto's zijn zeker een leuk extraatje !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo,

    Schitterende kaart en leuk zo eens in andere kleuren dan de originele kerstkleuren.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart en slim om al zo vroeg te beginnen ;) en tis idd fijn met de close-up foto's !
    Bedankt voor uw deelname aan de Cards&Scrap Challenge.
    Groetjes Cis-sy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is echt prachtig Anja!

    Fijne kerstdagen!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Moggûh Anja,

    Je ziet het ben gelijk volger geworden,leuk je ontdekt te hebben op de Dutch Besties site, doe zelf ook mee. Ja en als ik roze met zwart voorbij zie komen en dan nog zo'n leuke Bestie er op moet ik effe klikken. Ben blij dat ik het gedaan heb, je maakt mooie creaties.

    lieve kerstgroetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja