dinsdag 24 december 2013

Tag Merry Christmas


Dit keer laat ik jullie een Tag zien
Heb ik nog niet veel gemaakt
Maar een keer wat anders 
Ik vond het ook heel leuk om te maken

De bloemen Toef

Magnolia stempel heb ik ingekleurd met h2o twinkling
De legging, handschoenen en sjaal heb ik eerst ingekleurd
en daarna met stickles er overheen 

En deze aluminiumlabel heb ik bij Xenos vandaan
Het hartje heb ik met paarse glitterlijm ingekleurd


Hetty, leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties 
Op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Met deze tag doe ik mee bij:


Hele fijne kerstdagen
Met veel vertier en plezier

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

31 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,

    Wat een super leuke kerstlabel. Leuk dat je met deze prachtige creatie meedoet met de Challenge op ons DT blog.
    Jij ook hele fijne dagen toegewenst.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt, ondanks dat je dit niet vaak maakt.

    Fijne kerstdagen!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi fijn dat je mee doet bij nadia's gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie tag heb je gemaakt Anja.
    Fijne Feestdagen.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Wat heb je een prachtige tag gemaakt, mooie kleuren, super ingekleurd en het labeltje is ook super..leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    wat een lieve reactie kreeg ik op mijn blogbericht! Ook al maakten we ons geen zorgen, het geeft een heel rustig gevoel. En de flat van onze zoon is ook zulk goed nieuws. Er moet vloerbedekking komen, maar verder is het eigenlijk direct te betrekken. Ze hebben het heel netjes achtergelaten.
    Je tag is echt supermooi! Je schrijft dat je dat nog niet vaak hebt gemaakt. Nou, ik zou zeggen: voor herhaling vatbaar!
    Heel fijne dagen en tot gauw!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag, Anja. Moet je vaker maken. Fijne feestdagen. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Anja,hele fijne dagen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Wat een prachtige tag en ook al maak je ze niet veel, het gaat je heel goed af! De aluminium label erbij vind ik ook heel gaaf, en al die glinstering van je h2o!
    Ik wens jou ook fijne feestdagen en een gelukkig 2014
    Lieve kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie tag, Anja!
    Jij ook heel fijne Kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Anja wat een schitterende tag heb je gemaakt, ik vind hem prachtig. Wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er weer prachtig uit Anja, jij kan ook alles hoor.
    Ik wens jou ook fijne feestdagen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Anja!!!!
    Wens je een hele fijne kerst met diegene die je lief heeft!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,

    Wat een prachtige label. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze tag is echt schitterend, woww
    zo mooi en die label is ook te gek !

    Hele fijne gezellige Kerst dagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een mooie, toffe en goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja, gisteren kon ik niet op je blog komen, er was een storing. Maar vandaag is het gelukkig weer goed. Prachtige tag heb je gemaakt. Ik wil je graag fijne dagen toewensen en voor 2014 heel veel gezondheid en heeeeeel veel creativiteit. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige tag geworden.
    Fijne kerstdagen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij ziet er prachtig uit Anja. Heel veel leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie tag heb je gemaakt Anja !!!!
    Bij deze wil ik je ook nog een hele fijne 2de kerstdag toewensen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schittetende kersttag en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig versierd, een mooi geheel gemaakt. leuk die filmstrip.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. fijne en een gezellige dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige tag Anja.
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super mooie tag heb je gemaakt anja
    bedankt voor je deelnema bij nadia's
    grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anja. Leuke tag, goed geslaagd! Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anja,Mooie schitterende tag heb je gemaakt .
    Je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anja je tag is geweldig mooi geworden.
    Heel veel leuke details, knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige tag zeg, leuk dat je met ons meedoet met TFMC veel succes Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij CCC. Veel succes!

    Groetjes margret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja