zaterdag 7 december 2013

Tilda op slee

Dit is mijn voorbeeld kaart voor de nieuwe challenge bij EHI
De opdracht is dit keer: kerst
Nou dat is niet zo moeilijk want ik lees in blog berichtjes 
dat iedereen druk bezig is met kerstkaart.
Doe gezellig mee en ga ook even op het EHI blog kijken
voor nog meer leuke voorbeeldkaarten

Morgen kom ik met de uitslag van mijn verjaardagscandy
Spannend !!!!!



Met deze kaart doe ik mee bij:

Bedankt voor alle reacties op mijn kaar
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. Weer een schattig kerstkaartje, Anja.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt,ik vind de slee zo leuk!.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Leuke vrolijke kerstkaart met Tilda zo op de slee.

    fijn weekend,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja

    ook bij jou heb ik een een hoop moois gemist .
    Deze kerstkaart ziet er ook weer super leuk uit .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart, prachtige sneeuwsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart erg leuk zo als Tilda op de slee zit.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart. Ja, ga ook zeker meedoen bij EHI.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anja, hele mooie kleurtjes, echt kerst fijn weekend.
    Liefs
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gemaakt, superdesuperdesapperdeflap. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog. succes!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej Sis
    Wat ziet je site er leuk uit, zo met de kerst versieringen, gezellig!
    Succes met al je kerstkaarten maken! Je hebt nog even!!
    Tot vanmiddag, dan kom je weer bij ons! XXX je Zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk bedacht om haar op een sleetje te zetten!! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Supers! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw Anja wat een supergave kaart heb je gemaakt en wat heb je haar superleuk op de slee gezet, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anja
    Je bent de laatste voor vandaag, ik ga mijn bed zo opzoeken, ik zit alweer een geruime tijd berichtjes te typen, na jou stop ik, je kaart is zo mooi, ik moest echt even reageren, prachtige kleuren en mallen heb je gebruikt, het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moet ik je natuurlijk ook bedanken voor het meedoen aan Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart Anja. Echt winters.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooi voorbeeldkaartje Anja.
    Fijne zondag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een vrolijke kerstkaart!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, ook met dat sneeuw erop !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kerstkaartje zo een lief stempeltje prachtig gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Anja, ik vind de sneeuw ook erg leuk! Leuk dat je meedoet met de challenge van Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief Tilda-kaartje! Heel knap!

    Fijn dat je meedoet met de 'alles mag' challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. waow wat een prachtig kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenges Blog.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja