dinsdag 21 januari 2014

Condoleance

Mijn schoonzus vroeg aan mij of ik een condoleance kaart had
Een nichtje van een collega van haar
 (16 jaar) is op tragische wijze om het leven gekomen
Ik had wel een condoleance kaart maar die vond ze niet passen
Het meisje hield van roze en ze vroeg of ik geen roze condoleance kaart had
Nee, die had ik niet, want een roze condoleance kaart maak ik eigenlijk nooit
Een nieuwe uitdaging, een roze condoleance kaart maken
Vond het best moeilijk, maar toch wel geslaagd
Nu ik hem af heb 

Mijn schoonzus vond de kaart heel mooi
 Vooral de tekst

Een klein bloemetje 

De vlinder is een stempel en heb ik uitgeknipt

Het meisje is een digi die ik van Pinterest heb afgehaald
Ik heb deze uitgeprint op roze karton
en niks mee gedaan
Daar onder condoleance stempel van Joy 

Ik ben erg benieuwd wat jij er van vind?

Marleen, Leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer 
Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Hoi Anja
    Jeetje 16 jaar dat is wel heel triest moet je toch niet aan denken .
    een hele lieve kaart heb je zo gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Wauw, wat een kaart, zeg!! Schitterend. Heel mooi condoleance kaart.

    Je neutraal kaartje en die van het paard zijn ook super. Ik zocht net een digi van een paard. Een vriendin heeft bij mij een kaartje gevraagd met een paard. Ben meteen gaan kijken. Bedankt

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen eenvoudige opdracht, maar wat een mooie passende kaart heb je gemaakt. Knap gedaan, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW hier krijg ik kippenvel van Anja. 16 jaar.....het moet niet mogen!! Heel triest. Maar meid wat heb je een schitterende kaart voor haar gemaakt! Ik ben er helemaal stil van. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje nog maar 16 jaar Een moeilijke opdracht Maar het is je goed gelukt hij is mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moeilijke opdracht is goed gelukt.
    Hij is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is goed gelukt ik zou er blij mee zijn, als ik zon mooie kaart kreeg . ook condoleance kaarten mogen gepast mooi zijn.
    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Anja, Dit heb je geweldig mooi gedaan, Wat een opdracht voor zo'n tragisch einde. Maar je hebt het goed gevat. Knap van je. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dit vind ik echt knap van je Anja, want het is niet de makkelijkste opdracht, ook in het roze een zeer gepast kaartje!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie condoleance kaart Anja,heel toepasselijk voor een meisje dat maar 16 jaar mocht worden.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 16 jaar te jong om afscheid te moeten nemen en een hele mooie kaart heb je voor haar gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gossie Anja, ik zit met kippenvel, zo jong, wat erg.
    Je hebt een prachtige stijlvolle kaart gemaakt.
    Héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow....wat heb je dit een persoonlijke kaart van gemaakt. zo toepasselijk.
    niet zo leuk dat zo'n jonge meid is te komen overlijden. wat erg!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Anja,
    Echt heel mooi en persoonlijk, leuk de afbeelding in combinatie met de tekst en de vlinder..prachtig, wat vreselijk, zo;n jong meisje..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gemaakt, allen heel erg verdrietig dat het voor zo'n jong meisje is bestemt. Ik leef erg met de ouders en familie mee. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUPER!!
    Al is de aanleiding wel ontzettend erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie condoleance kaart Anja.
    Vreselijk, zo'n jong meisje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pffff heftig zeg iemand van 16 op een tragische wijze verliezen, brrrr krijg er kippevel van. Maar wat heb je dit prachtig gedaan Anja, petje af. Ik vind het een hele mooie kaart geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Anja,zomooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je prachtig gedaan Anja, heel mooi!!!!
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat ontzettend verdrietig!
    Maar ik vind dat je uitdaging wel gelukt is, het is een erg mooi, stijlvol maar toch sober kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toch een mooie en stijlvolle kaart
    geworden ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja