zondag 12 januari 2014

Congratulations

Deze tag heb ik van de week s'avond gemaakt
Het is niet zo'n grote tag geworden als de vorige 
Al hoewel deze tag ook niet in mijn grootste rechthoekige enveloppe past
Hij is te breed geworden
Met deze tag doe ik mee bij:
Cliff Richards- Congratulations

Close-up van de bloementoef

      Keukenshort MD     en    Tilda ingekleurd met H2o twinkling

Ik heb er ook een volger bij
Riet , welkom en dat we veel inspiratie
van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle leuke berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

20 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke label heb je gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een leuke tag Anja. En wat een schattige bloemen heb je er op. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag heb je weer gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke tag heb je gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh hij is prachtig!! super mooie kleuren en alles is geweldig aangekleed! Zo leuk dat schortje erbij met de garde en de pollepel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag en het schort vind ik erg mooi erbij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi label. Heel lief bakkertje, mooi gekleurd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze weer super! die schort maakt hem ook helemaal af! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. op je tag zit alles erop dat heel goed combineert. echt het thema kokkerellen. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Anja,
    wat een supermooi tag! En dat hij groter uitgevallen is: ach, koop je toch een A4 enveloppe... Het is zo'n plaatje geworden!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Deze is ook weer supermooi, heel veel te zien, mooie kleuren, toppie,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie Tag Anja,leuke details ook en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig Anja mooi papier heb je gebruikt.Groetjes Joke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    Wat een leuke tag geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke en vrolijke tag Anja met hele mooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je lekker volle tag prachtig geworden , Anja !
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge EN DT-call .... succes !
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, mooie tag en vol genoeg hoor hihihi. Mooie kleuren gebruikt.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja