woensdag 1 januari 2014

Fijne feestdagen

Oud en nieuw goed door gekomen ?
Hier was het flink druk met vuurwerk
Alhoewel ik nooit naar buiten ga
Ik kan niet zo goed tegen de kruiddampen
Werd er prachtig vuurwerk afgestoken
De beste wensen voor 2014
Met heel veel geluk, liefde, gezondheid en knutsel plezier

Toch weer een kerstkaartje dit keer
Ik had een paar leuke restjes designpapier
Daar heb ik strookjes van gesneden en op geplakt
Al zie je er niet echt veel meer van

een close-up van de bloementoef
De zilveren bloemen zijn brads die heb ik gekocht bij boekvoordeel

En dan nog een brad in het hoekje en sterren uit de voorraad

Tilda heb ik  ingekleurd met H2o twinkling

Op de strik heb ik wat snowwriter gedaan

Dan nog een foto van de hele kaart met de label eruit
Op de label heb ik een strik en een bloem gedaan 
en ook wat snowwriter

Met deze kaart doe ik met met de volgende challenge:


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer 
Groetjes, Anja

28 opmerkingen:

  1. mooie kaart met erg leuke details. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou een heel gelukkig, gezond en vooral creatief 2014!
    Je hebt er weer een schitterend kaartje van gemaakt Anja.

    Lieve groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi kerst kaartje!

    Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Anja. Ook de stempel vind ik superleuk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart om het jaar mee te beginnen, Anja!
    Jij ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed begin van het jaar 2014 met dit prachtig winters kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Leuke kaart. Heerlijk om je papier zo op te maken hé, dat er nog een kaart uitkomt.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke kaart anja.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaart is dit weer,
    en staat er nu je naam op het roze
    lint ? Lijkt net zo, hihi.

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor dit nieuwe jaar Anja en je kaart is ook weer heel mooie geworden.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Prachtige kaart heb je gemaakt met veel mooie details, super, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook de beste wensen en veel gezondheid toegewenst! Je kaart is prachtig! wat een leuke details! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja jij ook natuurlijk een heel gezond, mooi en creatief 2014 gewenst en dat we maar van al dit moois heel lang mogen genieten zoals dit prachtige kaartje weer.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,

    Leuke kaart en grappig het lint staat bijna mijn naam.
    Fijne dag.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig Nieuwjaar Anja !
    heel mooi kerstkaartje. Het kan alvast op de stapel voor volgende kerst :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulously gorgeous card love the flowers.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Anja, ik vind hem supermooi, zo mooi van kleur ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleuren en details Anja!!
    Ik wens jou alle goeds voor 2014 met veel creativiteit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor jou ook alle goeds voor 2014.
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een MOOI winters kaartje is dit Anja en heel MOOI van kleur.
    Ik wil jou en al degene die je lief zijn het ALLER BESTE toewensen voor 2014.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja,
    Je hebt met je restjes designpapier een prachtig kerstkaartje gemaakt. Zo zie je maar weer niets weg gooien het komt altijd wel een keer van pas. Je hebt er iets moois van gefreubelt. Ik wens jou een gezond en creatief 2014 toe.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit een leuke kaart Anja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooi kaartje met een verborgen tekst. Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje!! Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van C&S

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige uitbundige kaart heb je gemaakt. De kleurtjes zijn ook erg vrolijk. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja