woensdag 29 januari 2014

Green green gras of home

Een Kaartje met Besties erop die heerlijk in het gras ligt
Met deze kaart doe ik mee bij
Het het liedje is Green green gras of home
Natuurlijk is dit liedje door veel meer Artiesten gezongen
Want het is een Gouwe ouwe 

Tevens wil ik met deze kaart ook mee doen bij:
Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid

Besties heb ik ingekleurd met H2o twinkling

Bloemen toefje links boven en dezelfde 
zit rechts beneden

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

28 opmerkingen:

  1. Leuk, Anja.
    Een heel mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja, wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful sketches! Dank je wel voor je deelname!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja
    Prachtig gekleurd heb je Bestie met de H2o, jij kan het ook super goed, de kleuren combinatie is ook héél mooi, de bloemen maken je kaart helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, wat een mooie kleuren, de Bestie ook super ingekleurd en mooi de kleine bloemetjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje om te zien en ik vind de bloemetjes helemaal geweldig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Super ook die bloementoefjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gave kaart weer. Ik wens je veel succes bij de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart, mooie kleuren en de bloemen zien er echt wel fantastisch uit.
    Erg leuk gemaakt Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow Anja wat een beeldschoon kaartje dank je wel voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart in een mooi lief kleurtje, met de bloemetjes veel werk gehad denk ik. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Anja. Wat een idee om een themakaart te maken gebaseerd op een liedje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaart heb je gemaakt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi
    Een super leuke vrolijke kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Anja, wat een leuk kaartje heb je gemaakt. De bloemetjes zijn zo leuk! EN deze kleuren he, ben ik gek op, op een kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel goed uit.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Anja, ik vind hem supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenges van My Besties Dutch Girls en Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Anja, heel mooi gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje die betsie's zijn wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje!!! Super leuk dat je meedoet met de challenge bij cheerful sketches. succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig die paarse bloemetjes! zal een werk geweest zijn! mooie kaart Anja:0) bedankt voor je deelname bij de Dutch Besties!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige kaart en vooral hoe je die bloementrosjes hebt gemaakt. super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Anja, ik hou ook van dit soort kleuren, top,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooi kaartje, succes met de challenges
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje, Anja
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja