woensdag 15 januari 2014

Let it snow

De tijd begint eraan te komen van de wintersport vakantie
Ook mijn man gaat binnenkort.
En Nee, Ik ga niet mee
Ik ben een bange poeperd, de hoogste en de snelheden
Niks voor mij
Een winters kaartje dit keer
Met dit kaartje ben ik gastdesigner bij:
Doe gezellig mee

Tevens wil ik met deze kaart mee doen bij:

Dan wat close-ups van diverse details

Edwin heb ik ingekleurd met H2o twinkling
Wat snowwriter op z'n muts en op de grond 
met daaroverheen wat stickles voor het glitter effect


Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart

Groetjes, Anja


24 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Anja. Kom ogen tekort, zoveel moois om naar te kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi winters kaartje Anja.
    Dit heb je prachtig gemaakt.
    Hele leuke details zitten erop.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anja
    Wat een heerlijke winterse kaart, ga je echt niet met je mannetje mee?
    Angsten kan je overwinnen hoor, ik dacht ook ik ga nooit vliegen, maar ook dat is niet eng, als jou Henk op vakantie gaat kan jij je lekker op je hobby storten toch.
    Dit is in ieder geval weer een schotterende kaart, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, leuke digi/stempel, mooi papier en super met de mallen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar langlaufen kan ook. Geen snelheden, je komt in de mooiste natuur, goed voor de conditie, en .... supergezellig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart, en je hebt gelijk laat je mannetje maar op zijn kontje vallen. Jammer dat je niet meegaat. Je kunt in de sneeuw ook prachtige wandelingen maken. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk winters kaartje, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart zeg! leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart zeg,
    en jij weer extra tijd straks om te
    knutselen als je man gaat..

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja
    Een super leuke winterse kaart laat je weer zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke kaart en wat leuk dat sneeuw zo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke kaart en wat leuk dat sneeuw zo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart Anja. Ik vind 'm schitterend.
    En heel erg bedankt voor het mooie verjaardagskaartje. Echt supermooi.
    Het staat te pronken op de kast.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi winters kaartje Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, Supermooi Anja. Schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt als gastdesigner bij ons DSCC-blog. Heerlijk winters sfeertje, mooie kleurtjes.....heeeeel geslaagd.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekkers winters en mooie details gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet bij GeKi

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige winterse kaart, Anja! Bedankt dat je onze gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel leuke kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk winterse kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij GeKi.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie creatie zeg !
    Leuk gedaan met die rode accenten.
    Gezellig dat je meedoet bij YMAM.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja,
    Super leuke winterkaart heb je gemaakt. Leuke kleurtjes heb je gebruikt en zo mooi afgewerkt.
    Bedankt voor het meedoen bij Het freubelhonk.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja