donderdag 16 januari 2014

Neutraal kaartje

Een collega van mij  vroeg aan mij of ik een neutraal kaartje had zonder tekst
Natuurlijk had ik die niet want ik doe overal wel tekst op
Dinsdag avond heb ik deze kaart gemaakt
En mijn collega vond hem leuk

Close-up van de stempel 
 Deze heb ik weer ingekleurd met H2o twinkling

De strik met brad

De foto van de bloemen is helaas een beetje bewogen

Met deze kaart kan ik  nog net mee doen bij:

Bedankt weer voor alle leuke en lieve reacties
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. Altijd makkelijk een kaartje zonder tekst. Hier gaan ze als zoete broodjes de deur uit! En deze is ook wel super prachtig geworden, Anja, een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig hoor om er gen tekst op te doen... zo kan je hem voor alles gebruiken bijna! Hij is echt prachtig met de handschrift tekst erachter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig Anja, mooi opgebouwd, alles klopt, moet je toch meer doen zonder de tekst, die zit er uiteindelijk zo op als het moet, dan kan je wat op voorraad maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww schitterend, ik vind dat altijd
    wel leuk zonder tekst hoor ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja
    Ja ik doe eigenlijk ook altijd heel gauw een tekst op .
    Maar wat heb je deze weer prachtig gemaakt .
    super mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo supermooi weer je kaart Anja, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is heel mooi Anja ! Kaartjes zonder tekst zijn altijd makkelijk om achter de hand te hebben.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww, prachtige feestelijke kaart. Heel erg veel te bekijken. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty heb je gemaakt dat je collega hem mooi vond is een ding wat zeker is. Een toppertje echt super.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gedaan. En wat is dat een mooie stempel. Daar kun je echt alle kanten mee op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Anja prachtige kleuren heb je ook gebruikt1
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een wauwkaartje Anja. Ik vind 'm supermooi. Leuke details, mooie bloemen, toppie.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Anja, de tekst mis ik niet hoor! Vind hem wel geweldig leuk.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe er ook vaak later pas een tekst op!! Maar deze kaart voor je collega is schitterend zeg!! Prachtige stempel en ook zo mooi ingekleurd....top!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje en neutraal genoeg. Wat een schitterende rozen. Mag je trots op zijn. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is prachtig, Anja. Een echte TOPPER!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart hoor Anja, leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha die Anja,
    zo leuk deze kaart en dan ook nog op bestelling. En stiekem staat er toch er tekst op! Hihihi....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, en die bloemen wat een mooie kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, en die bloemen wat een mooie kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een pracht van een kaart. wat een mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja. Geweldig. Wat een prachtige kaart. Leuk afgewerkt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja,
    Wat een mooie gave kaart ,zo veel mooie details prachtig gedaan.
    Fijn weekend
    Lieve Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtiiiiiiig en de vorige is ook een toppertje, een streling voor het oog, heb zitten te genieten, want had veel in te halen he
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja