zaterdag 11 januari 2014

Proficiat

Eerste week werken zit er weer op
En ik heb heerlijk gewerkt
Van de week s'avonds deze kaart gemaakt
Met deze kaart doe ik mee bij:
Hanny alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Close-up van de bloementoef
Helaas heb ik geknoeid met mijn 3d kit
Dat zie op één van de bladeren
Helaas krijg je dit er niet meer af

 Close-up van Besties ingekleurd met 
H2o twinkling

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties 
op mijn vorige bericht
Ik heb ze met veel plezier gelzen

Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart! Super! Dat knoeien met 2d-kit ken ik...altijd even balen. Maar ja, het is niet anders! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja. Ja zonde van zo'm schattige kaart. Het gebeurt mij ook wel eens, dan probeer ik dat met wat kraaltjes hier en daar opplakken te verdoezelen., of een beetje gesso, met groene verf mengen en dat dan op de blaadjes aanbrengen. Net een beetje schimmelbederf, zit toch wel eens op blaadjes buiten ook. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart, mooi papier gebruikt! en dat knoeien....gebeurt mij ook vaak. ik probeer soms nog wat erbij te voegen wat leuk staat. maar anders...pech....het is handgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een schattig kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in deze frisse kleurtjes, kan gebeuren dat je een beetje lijm knoeit toch het is tenslotte zelfgemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een. Hele mooie kaart Anja in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik moest op het plaatje klikken om te vergroten voor je lijmvlek nou ik had het anders niet ontdekt hoor en ach we knoeien allemaal wel eens. Je kaart is een en al een plaatje vind hem geweldig.

    Liefs Jolanda

    ps anders kan je misschien nog een klein vlindertje op je vlekje plakken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anja, ondanks je beetje kit is je kaart schitterend , ik zeg altijd het is handwerk hoor, het kan soms een beetje tegen zitten, misschien had je er wat Stickles over kunnen doen, ik vind het een zeer geslaagde kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke en mooie kaart Anja! Prachtige kleuren ook zo bij elkaar!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart.

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schitterende kaart Anja, hij is supermooi, echt top.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenges van de NKU en My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grrr, blogger af en toe, heel bericht getikt hups error word ik er weer uitgeknikkerd, nou nog een keertje dan. Wauw wat een supermooie kaart heb je gemaakt Anja, ik vind hem schitterend.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenges van de NKU en My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt, inkleuren ook weer super en 3D kit, gevaarlijk spul, ik gebruik dat nooit, geef mij maar Tacky Glue..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaah wat een lief kaartje! erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Anja.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Anja, wat een enig kaartje heb je gemaakt. Ik zie dat papier en dat heb ik ook nog ergens. En knoeien met lijm gebeurt ons allemaal denk ik wel. Ik heb nu tacky glue gekocht en die droogt onzichtbaar op.
    Mijn week was heel druk en ik was echt blij dat het vrijdag 17.00 uur was.
    Vandaag alweer lekker zitten knutselen.
    Heerlijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een leuke kaart gemaakt Anja. Mooi gekleurd.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is "BEST"(ie) een MOOI kaartje Anja ☺☺☺ en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje is het geworden.
    De kit is meteen vergeven,
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja,

    Volgens mij heb jij ook de Besties smaak te pakken. Prachtig kaartje is het geworden. Leuk he waar een vergissing toe kan leiden.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja