zondag 19 januari 2014

Springpaard

Deze digi heb ik bij Dora van haar blog gehaald
Dora maakt prachtig tekenen en heeft een aantal zelf gemaakte digi's/ tekeningen
Op haar blog staan

Ook deze leuke springpaard
Het is de 2e keer dat ik hem gebruikt
Jonge dames die zelf paardrijden en of springen
Vinden hem prachtig

Deze digi heb ik ingekleurd met H2o twinkling

Dan nog een close-up van de bloemen toef

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, Anja, mooie zachte kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuke kaart! mooi ingekleurd.
    ook zo leuk dat je de afbeelding op zo'n notitieblaadje hebt gedaan.
    de paarden liefhebbers houden wel van kaarten met paarden erop. nietwaar? leuk ook B.F.F. ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW een schitterend kaartje en idd voor al die jonge meiden die van paarden houden kan zo,n kaart niet meer stuk. Supermooi gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt heel tof uit, een
    mooie kaart is het geworden ☺

    Een heel fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ¤
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Anja! Leuke afbeelding ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart zeg. Je hebt het paard mooi ingekleurd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en ook je andere kaarten zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anja. Heel mooi getekend.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw heel mooi gedaan en Dora kan inderdaad schitterend tekenen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal zo'n kleine amazone vast heel leuk vinden, wat een prachtige kaart..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie Anja. Voor paardenrijdsters is die echt heel erg leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken menig meisje die helemaal blij zou worden van zo'n prachtige paardenkaart! Top gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, leuk uitgewerkt zeg!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Anja,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt met de digi van Dora. Ik vind hem helemaal gaaf geworden. Als je paarden liefhebber bent vind je het natuurlijk een schot in de roos om zo'n kaart te krijgen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat heb je dit weer schitterend gemaakt Anja, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt Anja, ja Dora kan héél goed tekenen, meestal vind ze het super als je een getekende afbeelding van haar gebruik.
    Jij hebt mooi gekleurd , het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja
    Super mooie kaart laat je ons weer zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart hoor, en heel mooi ingekleurd. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wooow Anja...je kaart is prachtig gemaakt. Super om naar te kijken.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe binnenkomer, ik vind je kaart helemaal geweldig, zulke afbeeldingen zie je maar weinigx!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja