vrijdag 14 februari 2014

Girl

Een geboorte slinger
Alle rondjes met letter heb ik nog een keer
Apart op de foto gezet.
Zodat je goed alle details kan zien

 Alle rondje heb ik met een papierklemmetjes
En een kettingringetje aan elkaar vast gemaakt

De letters, rondjes, hartjes, kroontje 
en het konijntje heb ik met de Slice gesneden

Afgewerkt met plak parels, bloemen, knopen
En hartvormige paperclip

Bedankt voor alle lieve en leuke berichten op mijn vorige kaar
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja



26 opmerkingen:

  1. Prachtige geboortehanger. Heel leuk met de naamletters er op. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gemaakt zeg, echt heel mooi
    zo in het rond, en wat een leuke naam.
    Iedereen heeft het druk hoor, en in
    reacties geven gaat tijd zitten, dus
    ik begrijp je wel, dank je voor je
    lieve reactie op mijn kaartjes ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja
    Wat een super leuk idee weer .
    Prachtig gemaakt .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gave slinger en heel leuk om cadaue te krijgen. Mooi gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een mooie creatie van gemaakt en wat een leuke naam.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja, Wat heb je een superleuk hanger gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,

    Wat een leuke slinger. Hele mooie kleuren heb je gebruikt. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Anja ! Heel mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie naam slinger Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat een mooie slinger is dit Anja, bekend achtergrondpapier, leuk de grote letters en de rose stansjes ?? prachtig gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie hanger.
    Prachtig gemaakt Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Anja, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja
    Wat een prachtige naamslinger, wat heb je deze mooi gemaakt, wat een leuke naam heeft het meisje gekregen.
    Mooi gemaakt Anja.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er prima uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie naamslinger. Toppie hoor! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend vind ik jou kaart!!!Super.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    Wat een tof idee een naamslinger die ziet er prachtig uit.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Uuuaauuu,this is so wonderful.
    Hugs,Urška

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja