zaterdag 8 februari 2014

Kerstkaart

Vandaag ben ik met een kerstkaart
Ik wil graag 1 a 2 kerstkaarten per maand maken
Nou zag dat bij  
De nieuwe challenge begon en daar wilde ik graag aan mee doen
en had ik gelijk  een kerstkaart

Helaas is de kaart niet geworden wat ik in mijn gedachten had

Bij Jolanda had ik deze prachtig candy gewonnen

En daar zat het leuke MD dp in
die wilde ik gaan gebruiken

Tilda Met h2o twinkling ingekleurd in de zelfde kleur als het dp

Tot zover ging het goed
Toen nog de afwerking, dat liep niet zo vlekkeloos
Alles wat ik probeerde vond ik toch niet zo
Uiteindelijk is dit het resultaat
En ik vind hem niet zo 
Te veel bloemen, verkeerde kleuren combinatie
??????? 

Gelukkig, smaken verschillen en misschien denk jij er anders over
En natuurlijk mag je het ook zeggen als je het met mijn eens bent

Groetjes, Anja

28 opmerkingen:

  1. Toch een leuke Magnolia kaartje Anja. Misschien de kleur van het bloempje dat je anders in gedachten had ? Maar de kleurencombi is niet onaardig toch !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind 'm leuk geworden, Anja.
    Maar ik weet natuurlijk niet wat je in gedachten had. Alles past prima bij elkaar.
    Veel plezier met je candy en een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Laatst heb ik van dat papier ook van elk 2 velletjes gewonnen, ik vond het zo mooi, dat ik er een heel blokje van gekocht hebt, ik heb er een Vintagekaart van gemaakt, met heel veel zilveren accenten, dat is erg leuk..misschien zijn bij jou de bloemetjes, net iets te druk, toch is het een mooie kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je Tilda prachtig en super leuk (nooit gezien). De kleur is top maar ik ben het met je eens dat er teveel bloemetjes opzitten...maar lelijk issie
    niet hoor meis. Je kaarten zijn altijd top dus deze mag er tussendoor haha.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Ik vind het een super kaartje,mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed voornemen Anja , deze kaart is in iedergeval al een hele mooie start

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. De kleurencombinatie is lekker apart, maar wel erg mooi.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja
    Ik vind je kaart prachtih hoor, misschien heb je wel gelijk wat de kleur van de bloemen betreft, maar het stoort niet hoor, mooi gekleurd,ik ebn ook gek van dat Twinkling H2o.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart hoor zo met deze kleuren,
    ziet er prima uit, en goed bezig met
    je kerstkaarten al.
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem wel helemaal top geworden Anja, mooie kleurencombi en de bloemetjes zijn absoluut niet teveel. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Anja
    het zijn weer mooie kaartjes geworden
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed voornemen met je kerstkaarten ik doe dat ook dn hoef je op het eind van het jaar niet meer zoveel.Gefeliciteerd met je mooie prijs en ik vind jou kaart wel heel mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart leuk geworden, leuk papier en vrolijke bloemetjes.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuk kaart Anja. Fijn om met nieuwe spulletjes aan de slag te gaan hé.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hm...misschien inderdaad te veel bloemen, Tilda valt een beetje weg. Maar de kleuren zijn wel super en prachtig gekleurd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw helemaal super Anja.
    Een prachtige kerstkaart in leuke kleuren.
    Gaaf gedaan zo Anja.
    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem super hoor Anja hele mooie kleuren combi heb je gebruikt. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een erg mooie kerstkaart , Anja !
    En ik vind al die bloemen juist wel leuk erbij ....
    Bedankt voor het meedoen bij TFM.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart en erg mooi zo met die kleine bloemetjes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja
    Super mooie kerstkaart laat je hier weer zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kerstkaart! leuk die rode bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie kerstkaart! leuk die rode bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kerstkaart heb je gemaakt,
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Is een hele mooie kaart geworden Anja !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Niks mis mee hoor. Het is een hele mooie kaart geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge bij TFMC, heel veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja