vrijdag 28 februari 2014

Love

Een magnolia kaartje
Ik vind deze stempel altijd een zo'n schatje
Ik had de stempel met leuke kleuren ingekleurd
Alleen het was wat moeilijk om bijpassen designpapier erbij te zoeken
Nee, ik had van te voren het design papier er niet bij gezocht 
toen ik de stempels ging inkleuren


Met deze kaart doe ik mee met de volgende de challenge:


Tilda heb ik ingekleurd met H2o twinkling

De bloemen toef wat ook terug komt rechtsboven  op de kaart
en tekst

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Heb ze met veel plezier  gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


27 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is het geworden! en het is goed gelukt om het juiste papier erbij te zoeken. De stempel komt er prachtig op uit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en Tilda is heel mooi ingekleurd. En het is een mooie combi geworden met je papier.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is helemaal leuk geworden, hoor.Prachtig die frisse kleurencombinatie.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms begin je ergens aan zonder dat je een idee hebt wat het uiteindelijk moet worden. Maar bij jou heeft het erg goed uitgepakt. Het papier past super goed bij de kleuren van het afdrukje. Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n beauty Anja...mooi ingekleurd weer en een goeie kleurencombie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Mooie kleurtjes heeft deze afdruk en ook het papier is er leuk bij, je kunt inderdaad beter eerst papier uit zoeken..maar weer mooi werk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, Anja.
    Leuk geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een super leuk stempeltje. Mooi hoor!! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja
    En ja ik zat het gelijk te denken zoek je niet eerst je design papiertjes uit .ha ha .
    maar het is toch goed gelukt alles past zo mooi bij elkaar .
    Een erg leuk kaartje weer .
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Anja schitterend gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. De kleur vind ik super.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alles past toch goed bij elkaar, het is een mooie kaart ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja. Leuke magnoliakaart. Leuke kleuren. Ja het papier erbij zoeken dat is altijd een hele klus!. Mooi gemaakt heb je deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Anja.
    De kleurencombi vind ik ook super geslaagd. Mooi design papier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Anja, ik vind het schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anja
    Ik vind dit een héél lief stempeltje, je hebt prachtig gekleurd, het papier is er héél mooi bij, weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De stempel is zeker een schatje, hele mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Wat een lief kaartje. Heel mooi.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart is het geworden!!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    En al doende leert men hoor. En het is je toch gelukt om mooi designpapier erbij te vinden!!

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja
    mooi kaartje leuk gedaan
    je vorige kaartjes zijn ook mooi
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart met een geweldig leuke stempel! Dank je wel voor je bijdrage aan Cheerful Sketches Challenge Blog!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuke kaart dank je wel voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart, mooie kleuren combi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig kaartje,
    Dank je wel voor je deelname aan de Cheerful sketches challenge.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja