woensdag 5 februari 2014

Mannenkaart


Een mannenkaart maar weer eens een keer
Met een uitleg hoe ik de witte bloem maak
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge


Deze digi heb ik op pinterest gevonden en ingekleurd met H2o twinkling

Een close-up van de bloementoef

Er werd gevraagd hoe ik deze bloemen maakt
Dus ik heb een kleine uitleg bij gedaan
Ik maak gebruik van deze 3 ponsen

De kleinste bloem ponst ik de meest bloemen van uit
en bol ze op met een embossingpen

Dan plak ik met 3d kit de middel grote bloem 
op de grote bloem en zorg dat er wat ruimte tussen zit

Op de buitenste rand doe ik kleine klodders 3d kit
en plak daar de bloementjes op
Dan in het midden een hele grote klodder 3d kit
en werk dan van buiten naar binnen
en langzaam omhoog

En dit is het resultaat

Dit is eigenlijk een oude techniek
Een aantal jaren geleden had je knipvellen 
waarbij je de deze bloementjes waren voor gedrukt 
en uit kon ponsen
En het idee heb ik overgenomen
Dat zullen sommige van jullie ook wel herkennen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer

Groetjes, Anja



21 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart Anja en bedankt voor de goede uitleg over de bloemen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Anja en dat zal vast een heel werk zijn die bloemen maken, maar het ziet er echt schitterend uit!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is echt mooi, je plaatje gaaf. En je bloem is prachtig. Ga het ook eens proberen.Bedankt dus voor je uitleg. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige en leuke mannenkaart met mooie bloemen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart,leuke digi en mooi ingekleurd, de bloementoef is 1ste keer dat ik ze op die manier zie echt gaaf en ook bedankt voor de goeie uitleg :)
    schitterend gemaakt
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja

    Wat een leuke mannenkaart
    en een super uitleg van je bloem .
    Altijd handig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige kaart! super leuk met die afbeelding.
    mooie details zitten erop.
    en dank je wel voor je uitleg.
    ik ben er wel blij mee dat je dit hebt laten zien.( ik sla je afbeeldingen even op mijn computer)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Anja. En wat een mooie bloementoef!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke kaart Anja...hier word je toch vrolijk van haha.
    Ik ken de bloementechniek van Olba met de tang erbij om de piepkleine bloemetjes te stansen. Toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat een leuke techniek, super uitleg,wat heb je een gave mannenkaart gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende mannenkaart Hanny. Heel leuk hoe je de bloem gemaakt hebt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mannenkaart, en bedankt voor de uitleg van de bloem ga het zeker proberen vind hem erg mooi.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw schitterend je mannenkaart Anja, en wat heb je die bloemen schitterend gemaakt, dank je wel voor de uitleg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Anja, wat een gave kaart, de bloem heeft mijn hart gestolen, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Anja, wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt. EN die bloem is geweldig! Ik ken het niet die techniek en je hebt het heel duidelijk uitgelegd.
    Het is echt een eyecandy! ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja, wat een mooi kaartje. Die bloem is supermooi! Leuk met de uitleg erbij. Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes. Succes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappige mannenkaart Anja.
    Mooi hoe je de bloemen hebt gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super kaart heb je gemaakt die afbeelding is ook erg leuk , super je uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Anja.
    Super leuk plaatje heb je gevonden. Ik moet toch maar eens beter gaan zoeken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja