maandag 17 februari 2014

Party



Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op de naam slinger
Ik heb ze met veel plezier gelezen
Ik heb even geen tijd gehad om bij jouw langs te komen
Dit doe ik zo snel mogelijk

Aniet, leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Dan deze vrolijke mannenkaart

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

Deze digi heb ingekleurd met h20 twinkeling

De bloemen toef

De 2e  bloemen toef met rits

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge
Van MD heb ik de volgende producten gebruikt
Creatables   aren    LR 0227
Craftabels     rits     CR 1260
Craftables  rondje   CR 1239
Craftables bloemen CR 1249
Het woord "Party" en de ballonnen heb ik met de Slice gesneden


Tot de volgende kaart

Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. Hoi Anja
    Wat een geweldige leuke digi is dit
    super leuk kaartje heb je er mee gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje Anja. Ik heb maar eens opgezocht wat die Slice is, had er al meer over gehoord maar nog nooit gezien zo'n apparaat.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is gaaaaf ik vind hem helemaal te gek en wat een leuke kleuren zo.
    Superrr.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super mannen-kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Wat is ie leuk, grappige digi, mooie kleuren, leuk de ballonnen en de tekst, weer een leuke kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd!!!
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaart Anja en zal goed ontvangen worden...top gedaan!
    Ik zie mijn blog niet in jouw lijst staan, hoe reageer jij dan op mijn blog? Misschien een gekke vraag maar het viel me op.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en vrolijke kaart, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,

    Geweldige kaart. Super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kaart weer schitterend Anja, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt Anja !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is tie weer gaaf Anja, superleuke digi, prachtige kaart! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Anja, wat een gave mannenkaart, mooie kleuren ,de digi is helemaal te gek, prachtig gemaakt hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel grappig kaartje Anja leuk hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is gaaf zeg! Echt super mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke vrolijke kaart hij is weer helemaal top! en mijn kleur blauw super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Anja en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk, wat heb jij altijd gave digi's Anja! Maakt de kaart juist zo leuk en dan de kleuren, details er weer zo mooi bij gevonden! Echt een hele gave mannenkaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card.I like this image.
    Hugs,Urška

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke digi heb je gebruikt, mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie, leuke en vrolijke kaart Anja.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooie kaart heb gemaakt,ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja een prachtige kaart gemaakt met deze dig, mooie kleuren. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is je kaart gaaf. Vooral de stempel, leuk, leuk!
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Grappig kaartje Anja en heel mooi gemaakt. Leuk dat je mee doet bij DSCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart is dit, altijd lastig die herenkaarten, maar prachtig zo! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij DSCC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja