dinsdag 25 februari 2014

Speciaal

Een vintage kaart dit keer
Dat ik zoveel kaarten van het weekend heb kunnen maken
Komt ook doordat,  ik vorige week s'avond een aantal digi's ingekleurd had
Anders lukt het me ook niet
En ik heb de bloemen van  4 kaarten niet zelf gemaakt
Scheelt ook aardig wat tijd


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

De kleine details

Tilda heb ik ingekleurd met H2o Twinkling

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot morgen
Groetjes, Anja

33 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al weer zo mooi Fijne dinsdag.
    Leafs Tietje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anja. Ook weer prachtige kleuren gebruikt.
    Dank je wel voor je 2e deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, super ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuke kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart.
    Je hebt dus lekker vooruit gewerkt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anja,
    hele mooie bloementoef zeg!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Trijntje. Je bent s avonds behoorlijk aktief. Wanneer rust jij ? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben in de bonen Anja. hahaha
    Sorry hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja
    En deze is ook weer erg leuk gedaan .
    en inderdaad als je al wat plaatjes hebt ingekleurd gaat het een stuk sneller .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    jij gaat echt als een speer zeg Alweer zo'n leuk kaartje laat je zien!
    Handig om wat in het voren te kleuren...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig ! Heel mooie malletjes heb je gebruikt voor dit kaartje en de kleuren zijn ook mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Anja.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt deze weer mooi gemaakt Anja.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal geweldig je kaartje en ik vind het zo,n lieverdje van een stempel.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    Oooh vandaar je grote productie, als het inkleurwerk klaar is, gaat het wel wat sneller, maar voor je gaat inkleuren, moet je dan wel het papier uitzoeken waarmee je de kaart gaat maken, denk ik..Ik vind deze ook weer helemaal geslaagd, topkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tilda.Mooie mallen heb je gebruikt mooi van kleur .
    Schitterend kaartje Anja.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dat weer een leukerd! Ik vind hem helemaal top. erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja. Wat een leuke kaart. Mooi met de mal. Leuk afdrukje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor !!
    Bedankt voor je deelname bij YMAM.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat je veel tijd bespaart door vooruit te kleuren en gekochte bloemen te gebruiken is een waarheid als een koe, je kaart word er zeker niet minder mooi door. Is weer een bjoetie, super mooi hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja dat scheelt inderdaad heel veel tijd, doe ik ook weleens een avondje kleuren en dan hoef je alleen nog maar (nou ja alleen nog maar) je kaartjes af te maken. Wat is hij weer super Anja, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo anja
    Prachtig is je kaart, leuke stempel is dit hè.
    Je hebt haar mooi gekleurd, het is weer een toppertje geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja,
    Dat schiet lekker op bij jou met kaartjes maken, je kaartje is mooi geworden hoor. Leuk hoe je de mal van MD onder de mal van Joy hebt gebruikt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart heb je gemaakt Anja en dit is weer zo'n superlief stempeltje van Magnolia.....hoe verzinnen ze het toch steeds.
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anja, wat een prachtig geheel heb je gemaakt...mooie kleuren en de stempel ook mooi ingekleurd.
    Een toppertje meis!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie leuke kaart, en bedankt voor je bijdrage bij knutsels en kadootjes.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Anja. Mooi hoor. Fijn dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja