woensdag 12 maart 2014

1-2-3-4-50

1-2-3-4-50
Een heel ander soort Sarah kaartje
Deze kaart heb ik in opdracht van mijn collega gemaakt
Haar vriendin wordt 50 en doet aan Line dance

Je ziet een paperclip zitter, maar die hoort er niet bij
Die zit er nu even om een foto te maken

Hier zie je hoe de kaart open gaat

en de binnenkant

Deze digi heb ik op Pinterest gevonden 
en ingekleurd met H2o twinkling

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

21 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig leuke kaart, heel gaaf gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een geweldige kaart en zo goed bedacht ... mooi hoe de 50 in de cirkel past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Anja,
    leuke digi en de cijfers zijn leuk bedacht,een topkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en een grappige digi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je opdracht is meer dan geslaagd! Een prachtige Sarah kaart Anja.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja
    Wat een super leuke kaart weer .
    Die digi is dan ook wel heel toepasselijk .
    Erg leuk model kaart ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en toepasselijke kaart, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!
    Missie geslaagd zou ik zeggen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor iemand die 50 wordt. Superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart. Heel origineel en perfect voor iemand die aan line dansen doet. Super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart en dat je nog een bijpassende digi hebt gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Anja,
    wat een enig kaartje! Hoe heb je het gevonden! Super leuke digi en het model kaart is ook erg leuk.
    Lekker stoer voor een stoere Sarah!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super orginele kaart! Complimenten!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie toepasselijke kaart heb je gemaakt. Ook mooi papier gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super stoer en echt een fantastische kaart Anja! Iedereen heeft zo haar eigen stijl, bij jou springen de digi's er altijd uit op je mooie kaarten! Knap hoe je dat toch weer altijd voor elkaar krijgt! Deze kaart is bijzonder leuk gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow vind hem super mooi! Perfectpassend voor de persoon waarvoor die is! Leuk model, helemaal top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Anja wat is die supergaaf geworden je kaart, ik vind hem helemaal geweldig en hoe toepasselijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk en dat probeer ik dus ook als ik een kaartje voor iemand moet maken altijd even navraag doen wat hij of zij leuk vindt of doet. Je kaartje is geweldig en zo leuk ook om de kaart te openen. Toppie Anja.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh. Anja wat een leuk kaart is dit geworden en wat leuk bedacht. Leuk dat je meedoet met onze challenge van het HH-blog, bedankt en succes.
    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja