donderdag 13 maart 2014

Coffee and friends .....

Vanmiddag vrij genomen om nog even in de tuin te werken
Als zo mooi weer
Ik heb toch altijd zo'n moeite om binnen te werken
Ik ben dan het liefst buiten
Behalve als het 30 graden is, dan werk heel graag (in de airco)

Nee, deze kaart heb ik niet vandaag gemaakt
Maar van de week 's avonds
Eigenlijk heb ik niet zoveel over te vertellen
Maar ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges

Dan nog wat close-ups



Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes
op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

25 opmerkingen:

  1. Je kaartje zegt idd. genoeg...koffie en vrienden is een goede mix!!!
    Een hele sfeervolle kaart Anja...super gedaan!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie koffiekaart Anja.
    De kleuren vind ik erg mooi, het past ook zo mooi bij elkaar. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart.
    Leuk geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Leuke kaart heb je gemaakt,een koffieleutkaart ??? het is een leuke geheel en de tekst is zeer toepasselijk,echt heel mooi gemaakt en..geniet van het lekkere weer, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anja,
    leuk kaartje weer! Heb je wel gezien dat je in de prijzen bent gevallen?? Bij Ellen, geloof ik!
    Wat zou de verrassingscandy zijn?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart voor een echte koffieleut, helaas ben ik een echte theeleut, maar de tekst is ook heel mooi. Al met al weer een schitterend kaartje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja. Je kaart is heel erg mooi. Erg leuke details. Inderdaad fijn om nu buiten te zijn met dit mooie weer. Genieten...... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje zeg......leuk dat je meedoet met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart heb je weer gemaakt. Logisch dat je met dit weer liever buiten bent.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Anja, met echt prachtige kleuren. Gave uitwerking van de sketch. Leuk dat je meedoet met de challenge van Creaine. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele leuke gezellige kaart.
    Prachtig Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart hoor, met leuke details.
    Ik ben met deze mooie dagen ook lekker veel buiten ...je moet er nu van genieten en de rest komt allemaal wel weer als het gaat regenen haha.
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is weer schitterend Anja, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww wat een mooie gave kaart ☺
    Een fijn knutsel weekend ☺
    Liefs van Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Anja
    Dit heb je ook weer prachtig gemaakt, de kleuren zijn er héél mooi bij.De knoopjes schattig, het plaatje super de super.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Anja!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige koffiekaart Anja, mooi gemaakt met leuke details.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    Je hebt er een gezellig koffiekaartje van gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kaart anja!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart is het Anja, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk?? Ik vind hem geweldig Anja!! Supermooi en wat en een leuke tekst. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi kaartje.

    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja